HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

ezismegazismegegyébként

körúti kis vörös 2006.10.25. 17:55

Komolyan annyira imádok mindenkit és mindent itt a koliban, csodálatos... na jó persze egyesek még takaríthatnának a szobánkban aki nem én vagyok, de...mindegy. Fengsui. Meg vördpísz is.
Na de miért is írom, hogy imádat a hely?
Hát pl. ma írtam szocból, ígyaztán tennapeste tanultam. De gondoltam kimegyek és felköszöntöm a születésnapjaikat ünneplő ikreimet, gombolyagfejűt és kedves öccsét (asszem, de sosem tudom, hogy melyik az idősebb, naná), és hát így is tettem. Vittem nekik otthon zsákmányolt mustot (mert ugye itt az idő must vagy soha) és még mások is ittak belőle azám, Rizsa, aki szerint szörp volt, meg Imi, aki kedves és okos, meg Joker aki szintén, meg még sokan mások is és imádom ezt a kommuna-hangulatot. Gombolyagfejű egyemaszivét már nem volt szomjas nagyon :-) és részegen még annál is drágább mint egyébként. Meg főztem nekik popkornt, mert a főzés az asszony dóga, kivéve ha Joker főz ránk... de az ritka mint a nyugodt éjszaka koliban.
(Jaaaaaaaaaaaaj, itt kell megjegyeznem , mert már nem bírom tovább!!! Itt az új új új Ákos album és itt szól a fülemben és jajdeannyira csodacsodajó... ahhhh ahhh ahhh... húúúú...vááááá....vazze... ba.. óigen bébi csináldmég... na erről még írok majd)
Szóval a fiaink a szinten olyan idi
óta-állatkert-barom-tünemény-imádnivaló-fárasztó-bazmegbazmeg... tegnap pl eszperenteül beszéltek. Csak. Leszívta a tudatom... de élveztem nem tagadom. Na hova akartam kilukadni? Jahogy imádok mindenkit. Meg tegnap nem hagyott gf bemenni tanulni de azért én elszöktem, persze két erőszakkal belémdiktált beherovka után (kackac) és ma megeskesett hogy bulizunk szülinapjuk alkalmából mert majd holnap tanulok statból... szóval ezek vannak ám.

Aztán. Megyünk pénteken (vagy ahogy a legnagyobb butthead akit ismerek mondaná: péntin) valami csonka BlackBird koncertre... csonka, mert állítólag Joker nem lesz ami rossz, de azért fiatalember lesz, ami jó... és Jude meghívott hétfő estére filmnézős csajpartira, és találkoztam ma a drágaságos Manócskámmal, aki adott egy igen király cédét, amit most hallgatok, mert ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁKKKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOSSSSSSSSSS!!! Meg még más is de nemis mert az illegal... naja. Szóval ez egy alapvetően klassz nap volt eddig, már csak azért is mert letudtam a szocot, amiben azért jócskán volt szopi kérdés, amire pl két-három dolgot is válaszolhattál... de majd meglássuk. Meg voltunk Manómmal enni a sörcsarnokba ami egy annyira jófej hely hogy most hogy így eszembe jut a déli currys csirke, egész megéheztem... de nem baj mert ma szétvásároltam magam a spárban incsifincsi dolgokból... közben meg ez az állat(Áki) énekelt a fejembe bele és még mindig tetszik... márpedig az idő előrehaladtával egyre jobban szokott tetszeni... és asszem hamarosan megyek is vacsizni meg tanulni, csak akartam írni hogy obban vagyok már nem depizek... bár még mindig erőssen sokat jár a fejemben a fiatalember de most nem zavar... na abbahagyom.

csúcspont: MOST mert jó a zene és az élethelyzet+Manó
mélypont: szociológiatanárnő, mert Margaret Thatcher(remélem jól írtam) és Csernus Imre keveréke

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr354340206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása