HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Vizsgaidősuck

körúti kis vörös 2007.05.22. 15:15

Ma volt első vizsgám.
Túl.

Nyomós fülledt melegben az idióták veszekednek, csak azt nem értem, miért nem viselik el egymás - egyébként orbitális - ostobaságait, ha már elvileg olyan hihhhhetetelenül óriási a szerelem? Ez lenne az alap. Nem azért szeretem, mert nincsenek hibái, hanem a hibái ellenére szeretem. Vagy mi. Bár szólok én be, a nagy tapasztalt. Persze kívűlről még mindig objektívebb a dolog. Nem érdekel amúgy, csak éppen ez -szvsz- nem így működ.


Mai háromórás kiutalt alvásmennyiség, kóma, civtörivizsga után Piazza di Francesco reggeli. Elkészült az Empedoklész paródiája. Mert imádjuk. És megihletett. Majd meglássátok millllen jó. Poénok by Lola:
(csak azért örökítem meg, mert jó:)

-Tényleg Maricc, az uncsid milyen kis csinos...
-Jaja, amióta úszni járogat, azóta. Megmondom, hova jár úszni, aztán odamész...
-Ja. Filmcím. Láttad te a Titanicot? Na, épp olyan lennék usziba. Nagy és elsüllyedik.
...két csaj röhög. na jó, én is, klassz a humorom,nem?...
-Na de akkor, ha nem úszol, csak napozzál.
-Ja. Filmcím. Láttad te a Moby Dicket?

...ennél a résznél végünk volt asszem. én is könnyesre röhögtem magam a saját önkritikámon. nem szar. jaaaaaaaaaaaaaaaaa
mit felejtettem el?
beregeltem a tagged.comon, aztán ilyen ismeretlen arcok írogatnak azóta üziket.
Ma egy csini kis csoki, de a vasárnapi volt az agyhalál, tessék:

Iftikhar M

Lola L

May 19, 2007 11:48 pm

With sincerity

Hi,
After seeing your holy face, I feel that I already recognise you in all the beauty that surrounds me in colour,in perfume,in harmonous sound,all these mean you to me.I think,our souls have already met in the sky now our bodies have to meet on earth.I wish to see my hidden destiny in your lovely eyes.

I promise,I will do respect the validity of your feelings and wishes.

With a word of affection,
Ifti ­khar,
Stockh­o l­m,Sweden



na most mondjad meg?
tiszta bészarás
ezt úgy hívon
hogy
lossser
sose mondtak nekem ilyen szépet
olyannyira meglepődtem, hogy írjon neki a hédermennykő
mert nekem
csak egy
kis
édes
kicsit alacsony
csinos
borostás
kockahasú
izmos
turcsiorrú
gyerekarcú
huncutmosolyú
zseniális
lökött
színházirendező
KELL


i.e.a.p.
(ilyen ez a popszakma)
na pápá
vár a közgáz
ja
utolsó hamlet június 4 bárka 19 óra
na én 18 órakor vizsgázom...
necces, mi?
de megoldom.
ha kell, uv-időpontra veszem fel
de az uccsó hamleten ott leszek
ugyanis a karjaimban fog elhangozni a mondat: "a többi néma csend"
tuti
megbeszéltem istenkével
imént mondtam neki hogy kéne eső, aztán lett, mert olyan meggyőzőek az érveim
na pápá
mert még nem tudok eleget az állami versenyszabályozásról


pápá
WhiteGloves

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr764340333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása