HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

blogok

körúti kis vörös 2007.10.05. 22:46

"...megsértődött. Végül is igaza van. Sértödjön. Az én fájdalmam nagyobb, mert az enyém..."
most találtam, új olvasnivaló a linkfalon. tetszik, maga az élethelyzet is.

máté meg visszatérte magát. V é g r e . rossz volt nélküled majomka.
azért jó mert már kezdtem úgy érezni magam, mint hamlet:
"kizökkent az idő, ó kárhozat
hogy én születtem helyretolni azt..."

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr454340415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W.M. 2007.10.05. 22:46:00

ja, és tudod ki az én kedvenc hamletem? rába roland. meg a kedvenc színészem is. nagyon szeretem. főleg a hangját. de mint pasi sem rossz.

W.M. 2007.10.05. 22:46:00

ne hízelegj! elbízom magam. azért kösz. a zenéd le ne cseréld. szeressem :D
süti beállítások módosítása