HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Productivity, avagy félelmetes tanárnő, búgómély férfihang, és nagy az arc

körúti kis vörös 2007.10.09. 21:02

Na, ha valaki mégegyszer baszogat azzal, hogy "arra neked úgysincs időd", leütöm, amúgy ősemberesen. mert tényleg nincs időm. ma olyan gyönyörűen produktív voltam - voltunk(mert persze, ha munka, akkor abban miss ü.k.n.-nek is benne van a keze-lába-kontaktlencséje) hogy sztahanov pezsgőzik a pokolban, mertugye a mélyebb bugyrokban már lucifer barátunk jégybe fagyva figyelget, szóval inclusive jégbe hűtve tárolják a pezsgőt.

A brutál-rejtélyes reggeli rosszullétemhez képest, amikor mirella haza akart zavarni, olyan zöld voltam, egész jó a helyzet. (izé, lehet, hogy be kéne nézni kardiológiára?amúgy elmarháskodok rajta, de ha ez állandósul, elkezdek majd aggódni)

Szóval beszédtechnika: egy dolog, hogy hangképeztünk, a sztahanov-része a dolognak, hogy engedve tanarnőnk unszolásának, bejelentkeztem kazinczyra. nem nagyon kellett meggyőzni, bár frászt kapok a saját hangomtól, de ez is része az önbizalomhiány-gátlásosság problémamegoldó projectnek.

Napoztunk gödörnél, jó volt végre beszélni egy egészségeset mariccossal, aki véletlenül nem hatosra idegenvezetőivizsgázott, csak tré ötöse van. jó, hogy barátnőjével együtt ő is javulgat. tényleg kellene már valami emberréformálós kúltúrprogram/fergeteges seggrázós feloldódós buli, mert kezdek wörkoholikosodni... kultúrprogram: csütörtök: WorldPress

Aztán csak az apraját csak röviden: felhívtunk minden bévét, egyeztetve szirmabesenyő, tököl, ööö asszem tképp mindegyik intézet egyeztetve valamilyen szinten. szegedi szállás megoldva, (aki befogad két isteni csajt kalocsán november vége felé egy éjszakára, azt de fogjuk szeretni...)
oké, csak egy fickóval beszéltem személyesen én, de evvan, mirella is the asszertív komjunikétor hu hezönt any komplexus anymore.
nekem van komplexus, de leküzdöm, összeszedem az angolom, eskü. már csak a rocktöri miatt is kell, meg szégyengyalázat/erőalázat hogy elfelejtettem angolul... (két év nagy idő)

Jahogy, személyes vinnyogó örömforrás (tessék csíkszentmihályi flow-t olvasni) = életirányítás is megvolt mára. betörtem a gazdaság/társadalomtörit tanulók réméhez és egész kiakasztottam azzal, hogy olyan jó témám van, nem is tud hirtelen kitalálni semmit, de azért brénsztormingolt nekem és még fog is (csak kontrasztként: a nála vizsgázott hallgatók maradandó pszichikai sérüléseket szoktak szenvedni, érthető, lazán közli veled hogy hülye vagy, ha nem gondolkozol...)

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉssssss: beszéltem hadassal! anyukám, dejóarc. és búgós mély isteniszép igaziférfi hangja van és rajzolós fizimiskája. megvolt az ingerencia, hogy amíg a könyveket sorolja, lepihentetem a fejem a karomra és hallgatom az extrahosszú hangszalagokon keletkezett zenét... de nem tettem mert komoly vagyok és agilis. ha betegre műveltem magam rocktöriből, és intrejút egyeztettem néhány nagygenerációs nagyemberrel, és írtam egy kétoldalas vázlatot, keressem újra. ez egy olyasféle kommuniké, hogy "gyere babám, én leszek a konzulensed..." jíhá!

holnapi:
- interjúkérdések fogalmazása, sokrétűen, mert kell egy a fogvatatartottaknak, egy a személyi állománynak, egy mirella kálidartúrjának, egy nagypálgábornak (sic! mert őt is...) ööö hirtelen ennyi

- filmvágás, de agyhalálig, ami mondjuk albert jelenléte miatt valahol a második percben fog bekövetkezni, de a filmet holnap akkor is készre kellene csinálni. narrációfelvétel. alápakolás. készrevágáa. eztaztbelepakolás. cím. zenekiválasztás-alápakolás. ittottkép/hangjavítás. stáblista, lobog a corvinusos zászló. mindezekközben többszöri összeveszés, és magakadályozása az albert elleni vágyott gyilkoságnak. pont. (muhaha, most én érkezem majd később, mert kurtánt nem hagyom ki és pont, mert jó.)

-más nincs. csak még pozsgait is el kéne kaparintani valamikor-sokadszor, aztán eléneklem neki egy fergeteges hip-hop produkció kíséretében a helló miszter szerelem című opust, annál a szófordulatnál sokatmondóan vonaglok majd, hogy "kérem a noteszét, hol a nevem?"... mert azt mondta bekerülök a noteszébe. fehér szívecskés piros ruhához keresek anyagot...

a nagy az arc igazából csak színészi játék, mert amúgy nem nagy. de mirella szerint felvettek az oberonba, ami igaz is, ergo ennyit el kell tudni játszani...

bárkába akarok menni, most, főleg azután, hogy a kommerszízlésű csabinak egy pohár instant nesquikhez hasnlítottam a madáchot...

ja emailben segítettem julinak, és kérdőívezni fogok, ha igaz, ami hoz kevéske pénzt a konyhára...

mondom, hogy produktív bár jelen pillanatban az lenne a legproduktívabb mind önmgamra, mind másokra tekintve, ha eltakarodnék kurvagyorsan zuhanyozni. ja de én lehetek izzadt, nekem csak borért jár puszi, mint azt egy istentelen ősparaszt, akinek a nevét nem írom le, de pongrácz lászló, a minap megjegyezte finom hangerővel, hogy ne halljam. de hallottam. dögölj meg patkány.

de előbb blogok.

pá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr24340426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása