HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

workout-playlist

körúti kis vörös 2010.04.08. 02:48

ma azt hiszem valami vérnyomás-problémám volt, mert reggeltől estig szét akart hasadni a fejem, hányingerem és légszomjam volt. aztán hazajöttem és lementem edzeni. amitől - nini, milyen meglepő - elmúlt minden bajom.
és akkora tökély playlistem volt hozzá, hogy nem is hiszem el. pont ritmusban voltam végig. pedig nem rendezgettem, csak így voltak sorban a dalok a telómon

  • Jamie Winchester: Ego Toaster (erre bemelegítettem, nyak, váll, csuklya, hát, derék, légzőgyakorlatok, a tempója közepes, olyan "trabantos", nagyon jó rá melegíteni)
  • Dave Gahan: Endless (még egy pici bemelegítés, majd fel a sífutógépre, lassú kezdés, hogy a pulzusom fokozatosan menjen fel)
  • George Michael: Freeek! (ez is közepes tempó, még tart a sífutón a melegedés, pulzus már a zsírégető tartományban, sebesség: 12 km/h körül)
  • Depeche Mode: Ghost (gyorsuló sífutás, a zene szexualitásával fokozódó légzés, 13 km/h, pulzus 130-160 között)
  • Jamie Winchester: Hello Budapest (tartott tempó, 13-24 km/h)
  • Depeche Mode: John the Revelator (a zenével együtt felgyorsulunk, pulzus 160 körül, sebesség 15-16 km/h)
  • Depeche Mode: Nodisco (a szintihangok tökéletesen segítik, hogy tartsuk a 15-16 km/h-s sebességet, ez elég gyors, e fölé nem szabad menni, mert túlpörög a pulzus, és cukrot fog égetni a zsír helyett)
  • George Michael: Spinning the Wheel Forthright Mix (nagyon gyors a dal, de lehet rá felezett ritmusban sífutni, pulzust és sebességet szép fokozatosan le kell vinni, pulzust 150 köré, sebességet fokozatosan 14-12-10-re, a dal végére egészen lelassítani)
  • Depeche Mode: Surrender (7 kilométer a sífutón, lassan le lehet szállni, de még kicsit lassítjuk a pulzust lassú mozgás közben, visszavesszük egészen 140-ig, majd átmegyünk a multifunkciós géphez, 15 kilós súlyzóval 101 ülvenyomás kilégzésre)
  • Depeche Mode: The Darkest Star (tart az ülvenyomás, majd átállítjuk a gépet a pillangóhoz)
  • Jamie Winchester: Utilise (kilégzésre 101 pillangósúlyzózást végzünk, mindössze 5 nevetséges kilóval, de ennyit bír a közelítő mellizmom még csak. de legalább gyors és szexi a zene)
  • Ákos: Új törvény (15 kilóval áthúzást végzünk a lattissimus rúddal, szép lassan, kilégzésre)
  • Ákos: Majom a ketrecben (tart az áthúzás, lassan megy, mert koncentrálunk)
  • Ákos: A bosszú népe (befejezzük a gyakorlatokat, nyújtás, lerázzuk a tagjainkat, lenullázzuk a gépet, majd elhagyjuk a konditermet. a lift előtt még kicsit nyújtunk, flört a portásfiúval, majd zuhany)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr24340855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.