HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Ez egy tök jó bejegyzés, csak hosszú,olvasd ám...

körúti kis vörös 2006.11.12. 00:14

Na hát igen. Itt vagyok a kúriában és most épp valami nyálfolyam nóta szól, eddig meg undorító tuccogás, diumbisum genny... komolyan, imádom az itthoni arcokat, olyan kedvesek, édesek, imádnivalóak, de a pocsék "zenei" ízlésükön csak a jó Isten segíthetne, de nem teszi, és nem értem, miért. Komolyan: Szűcs Judith: Mondd, mit tegyek,hogy érezd? c. száma szól, ez itt magasművészetnek számít én meg most pont Roberto drágaszentem, meg Dia, meg Mami, meg Mirella meg (te jó ég ez már beteges), Stipi társaságára vágyom!!!

ezt a szöveget sasold:
"...a szívemhez nőttél, hogy a lelkemben élj..."
erre mondta drágaságom Szuzikám azt oly gyakran hogy: O_D_A_B_A_S_Z_!!!

Ó igen végre valami használható, mert most a Ha volna még... szól és ez már eggyel jobb mert ez a Pély ugyan egy köcsög de énekelni tud, ezt lássuk be. A buzija. Tegnap láttam a Zalatnay kiszabadulását és első kinti napjait megörökítendő létrehozott riölitit és volt benne csicsolína, elmentek partizni együtt, éted, a két ötvenes luvnya, valami klubba, csicsolína rázogatta kurvaszarul ritmus mellett a keményre szilikonizált cickóit, komolyan, rettenetes volt. És ekkor, odaugrott hozzá a mittoménhogyhíják Dorina, a Pély csaja és extázisban vinnyogni kezdett, hogy te jó ég, már ezer éve meg akarja ismerni a csicsolínát és kábé ő a példaképe és táncoljon má vele de azonnal és puszi és pacsi és teljesen kész volt a csaj, hogy egy ekkora (kurvát-a szerk.) személyiséget láthat.
Azért kemény csajok vannak a média által felkapva. Ezen az alapon én sose leszek, már ami a kivillantott cicibimbiket és popsikat illeti, de én abszolúte túl fogom élni mellőzöttségemet, azt hiszem így előre. Ha a talán használható agyamból meg tudok élni, akkor valahogy kiheverem majd ezt a tradzsedit, ígérem. Majd szedek antidepresszánst.

Aztán, mit még? Hát ma nagyon sokat melóztam. Édesanya dolgozott, meg még sztem perpillanat is, én meg házitündérkedtem. Kimostam kábé kétheti szennyest vagy nem tom de sok volt, aztán mosogattam, csináltam magamnak kaját (jézus ereje de éhes vagyok), porszívőóztam, sepregettem, felmostam, elpakoltam a két hete gyűlő kiszedett-egyszerfelvett-demégtiszta ruhákat és kupikat meg pakoltam a kandallóba a fát de mégsem lett meleg. Ja megjött az avon, aminek azért érdemes betűt szentelni, mert benne volt az új csodaszupi alapozóm (lesz szép porcelánbőröm, bibibí, ha már az edeti nem az) meg púderem, meg a hipiszupcsi három miniszájfényem, amiket máris imádok, mert tök jól állnak,most tényleg nem azért,hogy itt fényezzem magam, de tényleg klasszak...
na kipicsáskodtam magam...

Az a rossz, hogy hiába vagyok itthon, nem látom értelmét. Anyukát is kb annyit láttam amikor hazajött tizenegy után addig amíg el nem aludtam mellette, persze előtte jól megröhögtettem őket Ricsikével, mikor előadtam neki Haxit. Kinyúltak. De a mai nap pl a legjobb az volt, mikor egyedül lévén a házban, teli torokból énekeltem minbdenféle Ákos és Depesmód dalokat és ami igazán jó, hogy nemcsak a lelkivilágom élvezte, hanem a fülem is, ami jó jel, ha a Roberto drágaszentem és Gergő által tegnapelőtt alapőított blueszenekar énekesnője kívánok lenni...pl ma sikerül három vagy négy rekesztett hangot énekelnem, na milyen vagyok? Tök jó amúgy, tessék felfedezni. :-)

Ja, tök jó: túl vagyok a szemiotikán!!! Végre, végre, végre!!! Bár így beleásva magam a témába, már elkezdtem értelmet találni a dologban... ja és a tanárnő extra jó fej volt, nem esszéset írtunk, hanem tesztet és így jól is sikerült. Úgy számolgattam hogy kábé lesz huszonkét-három pőontom és az már négyes. Mondjuk bennem van a stréber és elhatároztam hogy belehúzok és tanulni fogok mert igenis szeretnék nemcsak a koli társadalmi "elitjébe", hanem az egyetem szellemi "elitjébe" is tartozni. Meg az nema hogy olyan nagyszájú faszarcok mint pl a Donát kiemelten szerepel a csoda ötöse miatt. Jelzem, Mirella is ötöst írt csak ő a csendes értelmiségi lesz nem a pofázós médiasztár... nem tudom miért, de ez a Donát extrakurvamód antipatikus számomra...

Ja a furcsa hangulat: Írtam Zolinak egy iwiwes üzcsit, tök kedves voltam, legalábbis annak szántam, és voltam pofátlan reflektálni

(vááááááááááá most veszem észre már megint ez a fos Szűcsjudit szól, belepusztulok)

szóval azt írta a szentem igen elkeseredett hangon az iwiwes adatlapjára, hogy keresi álmai nőjét, de már lassan lemond az ügyről és várja a jelentkezőket, ebből én arra mertem következtetni igen éles elmével, hogy netán nincs már meg a csaja, akit a múltkor lelkes, de nem kimondottan a szerelmes férfi hangján emlegetett, a következőkeépp: "ez a mostani csaj ez elég jó kis nő, csak nagyon fiatalka, húszéves, mint te... nagyon sok van még neki hátra az egyetemből, meg nagykállói..."
tehát mostmár valszleg ez az "elég jó kis nő" sincs meg neki én meg voltam oly bátor és pofátlan
hogy ugyan csak egy negyed mondat erejéig, de céloztam neki arra, hogy esetleg jelentkeznék az Álmai Asszonya szerepre. Ami igaz is, bár, mint tudjuk a korábbi "lelkesedés" már elmúlt irányába... de azért egy kedves üzenetet megért, mert egyébként is szívesen lógnék vele sokat, elég jól eldumáltunk a múltkor is ahhoz képest hogy azelőtt kb az utolsó hosszabb beszélgetésünk három-négy évvel azelőttre tehető. Közvetlen volt és kedves. Egy közvetlen és kedves fiú barátnak is megtenné nemcsak férfiállatszexrabszolgának... :-)
Nem tudom mit fog szólni az üzenezhez, azt meg pláne, hogy mit szól ha olvassa a blogom. (ha igen, itt megírom, igen, kedves Zoltán, nagyon jó pasinak tartalak, évekig odavoltam érted keményen, s bár már ez nincs így, azért szívesen járkálnék veled ide-oda pl moziba vagy borozni)

hűdemocsok hosszú lett aki ezt végigolvasta, azt tényleg érdekli mi van velem, köszönöm

Csúcspont: Tű a vénánt énekelni hangosan és _jól_(három reksztett hang, igen!!!)
Mélypont: hullafáradtság a házimunkától+csak kárt teszek, ha hazajövök, ma is eltörtem a felmosó kicsavarómicsodáját... (huh nem tudok írni,pedig nincs is műkörmöm, mint Mariann kedvenc buta csopitársam írta, aki a műkörmei miatt nem tud normálisan írni nem mintha egyébként tudna...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr794340218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása