HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Most csak úgy, mert ráérek

körúti kis vörös 2006.11.13. 17:40

írok már kicsit.
Tegnap este is akartam, de leültem aztán meg nem volt meg mégse a handzsulat... Egészen szürreális volt a tegnap jó része. Most ez lehet egy erősen tényfeltáró sőt leleplező jellegű dolog, az érintettnek mindenképp, de let it be...
>Szóval utaztunk tegnap a vonaton. Tulajdonkpp ez volt. Semmi. Ettünk almát is. ("...meg ráklevest rengeteg tésztával..."-hogy kicsicsillum idézzem... de ez csak asszociáció.) A dolog pikantériáját az a folyton a kisagyamban motoszkáló tudat adta meg, miszerint egy pár éve ezt fizikailag nem bírtam volna elviselni. És nem a gyűlölet miatt. Itt lehet gondókodni, tessék...
Emlékszem, amikor egyszer a buszon találkoztam vele, nem bírtam megállni mellette, rendesen fizikai rosszullét tört rám. Arrébb kellett állnom, hogy ne érjen hozzám még a ruhája csücske sem, mert attól levert a víz.
Ez már nagyon nincs így. Ami a dolog fényében elég vicces. Tehát amikor embert öltem volna minden vele töltött másodpercért, akkor semmi, kb két kezemen meg tudnám számolni találkozásaink számát. Most meg itt van. Jó eséllyel találkozni fogunk kb kéthetente három és fél órára. Itt jön a klasszikus sokat emlegetett konklúzió: Istennek van humora. (Na ja, csak fekete.)
Oké, ha teljesen őszinte vagyok, és miért ne, be kell valljam, hogy igen motoszkált bennem a vágy hogy néha hozzápiszkáljak. Nem, ez így nem igaz, mert konkrétan megdörgöltem volna azt a szép széles hátát meg úgy beleragadtam volna a kis hajába, de ez csak egyszer-kétszer jutott eszembe... szóval semmi, tegnap se foglalkoztatott és ma is csak most hogy leültem.

Meg ma a fiatalembert is láttam. Na ő sokkal inkább foglalkoztat.
Még mindig, vesszen meg. Bár legalább csak ez van, de nem fáj. Most. Még.

Mennem kell ma Judymhoz, úgyhogy lassan indulnom köllene. Szombaton meg remélem jó lesz. Pontosabban azt remélem, hogy kibebaszottkurvaeszementállatkirály - faszabaromoltárpörgős - -állatkodóstombolósagyszéttépős lesz, de erre, lássuk be, az esély oly apró, mint azon bizonyos hangya azon bizonyos testrészén azon bizonyos furunkulus.

>Leadtam a statbeadandót!!! Kircsi.
Meg ilyenek és vettem ma három pár zoknit is.
Meg a fejem is fájt. Már nem. Most megyek vacsizni.
Meg mosni kellene...

Na ez a mai bejegyzés elég gagyi lett, bocs érte. Be is fejezem ám, például most.


Csúcspont: semmi, unalmas és rosszkedvű fejfájós nap volt+hideg is
Mélypont: kb ugyanez

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr494340219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása