HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Legyen úgy, ahogy én akarom - ezegyszer

körúti kis vörös 2006.11.21. 21:49

Most ezegyszer úgy alakul majd minden, ahogyan annak lennie kell, ahogy annak lennie lehet, ahogy _én_ akarom. _A_K_A_R_O_M_ .

Mert nem lehet, hogy minden pillanatban megdőlhet a nem kevés munkával, napról napra, sőt percről percre felépítgetett nyugalmam, harmóniám, egyetlen kincsem.

Legyen ez egy ráolvasás.
Legyen ez most egy varázsige.
Legyen úgy, ahogy én akarom.
Legyen úgy, ahogy én akarom.
Legyen úgy, ahogy én akarom.

Legyen nyugalmam mindig biztos váram.
Legyen harmóniám mindig messzirőll sugárzó.
Legyen bennem a béke az, amit korlát nélkül ajándékozhatok.

Váramat többé meg nem töri ember
VÁRAMAT TÖBBÉ MEG NEM TÖRI EMBER!

VÁRAMAT TÖBBÉ MEG NEM TÖRI EMBER!!!


Ámen.
Csak ne fájna ennyire.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr954340225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása