HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

mégvalami

körúti kis vörös 2006.11.27. 00:16

Csak azt már akartam írni korábban is, mert egy pár napja foglalkoztat, hogy milyen hűtlen vagyok! Elképesztő. Még gondolati síkon sem tudok hű maradni, na tessék, mi lesz itt ha a dolgok komolyra fordulnak. Egyik ámulatból a másikba esek, megismerem a fiatalembert, odaleszek egészen, aztán jön ez a gyönyörűség, és tessék. Hihetetlen. Vérlázító. Arra gondoltam, hogy van bennem egy jó adag az antik görögök szépségkultuszából. Nem tudok ellenállni a szépnek. Főleg ha férfi. És itt hagyjon mindenki békén, hogy egy férfi nem lehet szép, esetleg helyes. Helyes - ez meg milyen szó, kábé olyan, mint az hogy 'járni' valakivel... gyenge, nem mond semmit. A szépség axióma, alapfogalom, nem magyarázzuk és nem sajátítjuk ki.

Ja, Laci. Rágjam meg, boldog. Annyira örülök neki, komolyan, egészen felebarátinak érzem magam. Tényleg boldog vagyok a boldogságától. Mondjuk nem is ő lenne, ha nem keveredik egy ilyen francia filmekbe illő szerelmi történetbe... izgalmas lehet. Kicsit irigyeltem az életét ott a munkahelyén. Egyedi érzés lehet pénzt keresni, főleg sokat és úgy, hogy azt csinálod, ami az álmod volt. Majd én is... egyszer. Addig meg neki örülök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr234340228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása