HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Na lássuk mi sül ki ma belőlem...

körúti kis vörös 2006.12.06. 18:00

hja zsír. az sülne. nem keves. de süti ám a nyavaja. ha ez esetleg elipszilon, akkor szorri. most csak így kedvem támadt írni, pedig semmi extra mondanivalóm nincs. mondjuk tegnap este buli volt oszt még jó is vót. itt volt Marica, ittunk varázsbort, ettünk csokit, szaloncukrot, ittunk vodkát, házibélizt meg forraltbort is, ami egyenlő a varázsborral mert tunniillik, a varázsbor azért varázs merthogy nem rúgik be tőlllle jaz ember lyánya hanem a lábába megy a pia és ugrabugrálni meg táncikálni meg szaladgálni meg mindenféle antik görög nimfákhoz és faunokhoz hasonlót csinálni támad kedve... kirrrááálly... téélleg. meg folyton virul mint pina a lavórban. de nem viselkedik csúf alkesz picsaként csak kedves mosolygós hevönájszdéj fejet vesz fel. nonsztop

borozgatásról juteszembe: itt megjegyzem, a blekbördös Máténak olyan hangja van, de olyan hogy az a nőnemű tuti frigid akinek nem kell tőle helyből bugyit cserélni. vagy vmi hasonlóra tuti kedve nem támad... extraordinöricsudaszépségesenmaxiszexi... mármint a hangja, ezt kiemelném. bár Máté maga sem mondható egy rondaságnak azt még nem is hülye mivel mingyá két egyetemre jár egyszerre h ne unatkozzék a szentem... meg az is látszik rajta hogy úgy van mint egy tipik rokkzenekarifrontember: minden csaj rámozdul nem kell sokat melóznia egy-egy görbe félóra-pásztoróra sikeréért... hihi... szóval kikapós legénke... amúgy székelyesen

pasikról újabb asszociáció: Attila drága. vele, vagyis inkább róla (sajnos,nem vele) álmodék az iccaka... hót gáz még álmomban sem jöhettünk össze... ja előtte iccaka meg Herciberci volt valami kisérőm álmomban mint vergilius az odüsszeiában... csak vmi józsipiacszerű helyen mászkáltunk meg színházban voltunk meg kézenfogva rohantunk a metróhoz. meg ilyenek. ari volt. mondjuk élőben is az a disznaja.

szóval Attila. bassza a csőröm bevallom. mert már megismerkedésünkkor is voltak szexista megjegyzései de nem ennyire direkte nekem címezve. meg van vmi speckó kisugárzása is, pedig hát nem épp az a kigyúrt férfiállat akikre előszeretettel mozdulok rá meg nem is egy partiarc akivel pedig jó lenne... meg minden. igen, ateszhez kedvet kaptam, nagyon is ... ha már itt tartunk vannak még pár ilyen pasik most pl a depesmód bármely heteroszexuális tagja jöhetne, esetleg ugyanez a jútúból és a varsói szerződés bojzból szintén... huh... épp a home-ot hallgatom szexihangú martingore előadásában koncertfelvételről, nem szar, és depeskoncertre akarok menni, MOST!!!

ma egyébként csak a tökömet lógattam egész délután, mivel délben keltünk mariccal... egy ágyban, fiúk, lehet álmodozni... jók voltunk:*-)
szóval fájnöliájfáonddetájbilonghíír... depessel szólva... azaz ma pakolásztam, ruhát, amit utálok, kávéztam és nem tetszik ez a karaván, megszoktam a hangulatnevűt és így azután ez a karaván elég beton... meg fogat mostam, sokszor mert nem volt vizem és kénytelen voltam vmi körtelének csúfolt lötyit inni ólldéj. meg zuhiztam egy laza félórát és testápoltam, és körmötvágtam meg ilyenek meg sütöttem tojást meg ettünk Robival meg szidtuk stipit meg vártuk a koncertet na ilyenekkel cseszem el a napom meg takarítással, pl most épp ázik a kuka mert olyan büdös volt már h még jó h nem rúgtam be az este mert kb kitaccsoltam volna tőle szóval ezekkel elkúrom a napom és ezért nem tanulok annyit mint pl Mirella.
de majd olyan is lesz... Ádámmal és Robival élve. Ádám, eszembe se jut hetek óta:-/
ilyen vagyok látjátok

tegnap este egyébként a varázsbor hatására képesek voltunk a lenti dizsipartin vergődni vagy két órát, ami hihetetlen tekintve h a fejem fájt attól a zajtól... mer nem zene az is tuti
meg Imi is drága volt. jah volt a fejemen egész este két világító piros ördögszarv... ari voltam ám... :-)

inyourfavouritehalflight...
meg még nem is tudom mit akartam írni
ja h semmit?
akkor talán abba is hagyom
pápá
Csúcspont: borocska, éneklés, satöbbi
Mélypont: ZAJ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr94340235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása