HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Rég jártam erre

körúti kis vörös 2006.12.20. 14:29

És tényleg.
De a mai egy csodálatos nap. Két perce kapom a hírt hogy van ajándékjegy a holnap esti koncertre úgyhogy újra Ákos!!! Másnap vizsgázom de hol érdekel! Újra ott az ember előtt a végtelen könnyűség lehetősége...

Na de most funkcionálisan. Mik történtek, mióta nem voltam:
na
voltam Szegeden. Nagggyon szépséges város. A koncert namilyen lenne... JÓ
meglepően liberális beengedés, becsempészett nagyüveges ásványvíz és üveg(!!!) Jagermeister... na ez nem volt még soha. Mindig tüzetes( na jó annyira nem) táskaátvizsgálás meg hasonlovak... de itt nem ja és ELSŐ SOR!!!

Klassz volt.

Katánál is, akinek annyi rondaság után végre elkezdett megnyugtatóan jól alakulni a sorsa. Bróker lett a szentem és gennyesre keresi magát. Nem kicsit.
Meg a szerelem is nagy. Jól vannak ez a lényeg.

Aztán. Levizsgáztam szemiotikából. Egész jó. Négyes lettem, ami klassz egy ötkredites tárgy esetében de lehetett volna ötös is, főleg mivel tök sokat tanultam rá. De csókoltatom Esztinénit így is mert kurva nehézre csinálta meg a zht. A zh maga hármas lett de az első zhval+a vicces referátummal együtt négyesre zárt le a kedves.
Kicsit bánt, mert a kedveseim( Marica, Mirella) mindektten ötösek lettek és ez kicsit felebarátiatlanul irigységgel tölt el. Gyarló én, fujj.

Apropó felebarát. Etika na az lesz még egy csoda. Bementünk az utolsó etikaelőadásra, szétuntuk, vagyis csak szétuntuk volna ha nem lett volna nálunk szemiotika ill. szociológia könyv... mindegy. A gáz az hogy jan10én vizsgázom és nincs könyvem. Ami meg azért gáz, mert Mirella most vizsgázott le négyesre belőle, holott ő épp etikából oktv győztes na sebaj, azt mondta, hogy ennek a homcsinak csak az lenne talán ötös ha az illető kábé elmondaná a tankönyvet csak rövidítve. így lófaszt se érek a Mirella tételeivel, amit pedig ideadna a drága, szóval lőni kék egy etikakönyvet lassan.

Apropó Mirella. Voltunk a Hamleten újra. Tök jó mert immáron asztalközösségben élünk Balázs Zoli meg én mivel vittem egy almát és csutkára beküldte az egészet... ahh a szexistren, már megint fergeteges volt, a színészek fáradtak voltak, így ő vitte a hátán az egész darabot, persze.
Aztán Hamlet után a metróhoz rohanvást csak úgy sportból szívattuk a hercit, pontosabban inkább Mirella bosszúból az elcseszett csütörtök délutánunkért...
Aztán másnap ftt után megmagyaráztuk neki, miért kapta, ennek örömére eljött velünk a puskinba ami egyébként kezd a kedvenceink közé befurakodni, főleg mióta tudjuk hogy van egy csinossegű pincérfiú is... hm... khm...

Egy kedves, szende, vicces, elég okos fiú és láss csodát minden álarc és megjatszás nélkül. Ilyet egyébként még nem láttam... fura. Ő meg minket lát furának. de elég róla mert megtalálja a blogom aztán itt azt hiszi beleestem, pedig ettől a lehető legtávolabb állok.

Na ha már belesés, hát ez a disznó Attila kiborított már megint. Csak tudnám, miért akkor fűz, amikor nem jöhetünk össze, akko miért nem fűzött amiko ott laktunk egy utcányira egymástól??? Pedig lenne kedvem...

Aztán mi is még.
Ja voltam otthon, tök jó volt csak anyukát láttam keveset. Még mindig reggel héttől este tizenegyig dolgoztatják. Tökfáradt. De csinálja meg minden egyem a szívét, miattunk, miattam.

Volt Tamara&Angi üdvözlő welcome party. Jó volt, csak az volt gáz hogy kb egy órát voltunk ott mert az uccsóbusszal haza kellett jönnöm. Vááá, megszoktam a pesti éjszakai buszkényelmet.

Ja megtaláltam újra Bajzáth Petit, szexi volt és asszem így új verziómban én is tetszettem neki, de tök fásult meg fáradt a srác, azt hiszi, huszonkilen évesen már öreg mindenhez... pedig jaj de nem, nekem pl lennének ötleteim ránézve, a perverz állat... jessz

meg ilyen kellemes dolgok történtek, rendbetettem otthon a házat, sokat ettem, főztem, ilyenek, tanulgattam, és a hülyegyerek Attilán járt az agyam, mert nagyon piszkálja a csőröm... hm.
Suziera is gondolok mostanában. Nagyon hiányzik.
Etusra is, mert ő is. Csillával beszéltünk róla sokat hétfőn, mikor otthon voltam... nem volt jó...

Na lassan befejezem, mert megyek tanulni szocot péntekre és hoplnap de. józsira megyünk, este meg ugye a nagyarcú koncertjére, szóval bele kő húzni emberesen.
Ja tegnap este Moszatoztam, forraltboroztunk a mélypontban amit szeretek, mármint a mélypontot, na jó a forralt bort is... beszélgettünk. Jó volt annak ellenére hogy bűntudatom volt hogy nem tanulok hanem jól érzem magam...

Ja még fontos. Csontig benyaltunk Forgácsmesternél, mert az egyrészt jól jön, másrészt meg megérdemli, mert egy egyetemi tanár akire úgy fel tudok názni. Csábítgatott minket hogy jöjjünk masterre, hát ja mennénk, aztán majd meglássuk... már miatta megérné+azt mondta, ha elvégezzük a MA-t, nem csak okleveles kommunkiátorok, hanem trénerek is leszünk, ami anyagi és hangulati szempontból sem lenne szar nagyon...

és az is fontos hogy ma csodaszép az idő

és most nyomás tanulni!!!
csók
Csúcspont: mittomén, most elvagyok
Mélypont: bűntudat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr954340239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása