HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Valami hosszúra tessék készülni... de semmi perverzió...

körúti kis vörös 2006.12.31. 18:36

Na mert olllllllyan rég írtam és mert hiányzott a kis grafomániám igen bébi igen kedves blogom te vagy az...
hol is kezdjem?

voltam a béesben ákikoncicsodaszexihuhuhúdenagynagykirályságossságon...
na igen. mit is mondhatnék? ez volt a legjobb. bébikém nem unta sőt. lehet hogy tetszett neki a tizenkétezer ember látványa... nem csoda h elment az esze így majd negyvenévesen, nemn lehet egyszerű ezt huzamosabb ideig egészséges lélekkel kibírni... azt a tudatot hogy ennnyyyi sok ember van aki szeret, ott van, pénzt adott érted, téged akar, látni és széttépni... könnyen hatalomvággyá alkíthatja az önkifejezés vágyát... de
részemről, sőt, Robi részéről i s, akit most is még szeretek a jegy-kegy miatt s egyebkent se utálom, sőt a kedve s új ismerős Hajni részéről is biztos tökmindegy.
amíg valami ilyet kapok két órában intravénásan hát köszönöm bácsi maradhat a plusz két deka azb arcán (mer az nagy valóban)
az egyetlen na jó kettő lözül az egyik hátrány a dologban hogy beengednek alkoholos befolyásoltságú és szélsőjobbos jelszavakat s egyéb bunkóságokat kiabáló "embereket" is...
Robit egészen felbaszták... nem csoda, meg a Balázs csaját is, olyannyira h kiment a koncertről... nem semmi
a násik rossz meg az volt h nem volt semmi innivalóm... a koncert háromnegyedétől kezdve erősssen koncentráltam hogy nem essek össze.

aztán
vizsga szocból kit érdekel? valamilyen lett. az esszéket hálistennek pont tudtam meg a többi sem mind volt gáz, végülis majd kiderül de nem volt nagyon savas

aztán hazamentem naggyon proli moszkvába menős nemzetközi vonattal...no komment
annyit csak h az utastársaim alig nézhettek idiótának - jogos egyébként - mert a 14karátosautót olvastam és tudjuk hogy Rejtő az Rejtő...
ja meg előtte voltam Mirellánál, a klasszul kinézős kurvafasza lakásban. ettem valami lövésem nincs mit de finom volt meg néztünk vmi csoda sorozatból részletet meg lizát is egyébként aminek a sztorija semmir sem haladt a három hónap alatt mióta nem láttam...

ja meg reggel Zsóka felkeltett erős volt és hősies és elmentünk józsira ancinak kabátér... meg Ricsikének tejkaramelláért... nyam

szóval nagy nehezen hazacsattogék
és mi vár a folyosón?
vaccccsssi új konyhabútor... na meg a vacsi új tűzhely a hátsóban... kicsit király mindkettő, meg jó sokba is került vagyis csak a tűzhely, az mocsok drága volt... de ha más anyukám három ember munkáját végzi... tényleg szép...már csak víz kellene, az maga lenne a csoda. ahogy ezt anyukám is megjegyezte keserédes mosollyal, mert azért ciki, nem kicsit. nagyon.

szóval az. aztán karácsony előtti takarítás bútorbepakolás, ilyenek, karácsony, klassz volt, nyugis, tévénézős, mint mindig. annyi hogy most szép volt a fa is, véletlenül. :-) na meg a cigánytehén miatt nem volt nagyszabású karácsonyi vacsi mert úgy volt h megyünk oda hozzájuk és nem főzzünk meg ilyenek erre mikor puccba ülünk h jönnek értünk, felhívtuk őket és nem jönnek, nem megyünk... király. jó, mert a tököm akart odamenni de minek cihelődtem össze fuxba meg minden.
viszont kaptam egy mp3lejátszót, tök klassz csak most épp elem kéne bele. ciki volt mert előadtam h az én karácsonyi ajándékom kicsit késik...egy rövidke hónapot... de tényleg semmi időm nem volt... meg nem is az a lényeg.

annyi a baj ezekkel az otthon töltött napokkal h szétzabálja az ember az agyát...
huh tényleg most is..
aztán még statoztunk Edittel, meg tali volt Adiügyben aki egy tünemény és szeretem ám, mert hogy ő az, aki, nem játssza a kikúrt agyát, mint egyesek. arra volt jó ez a tali h meggyőződjem újra mint eddig mindig, arról h ezek a lányok engem leszarnak de nem kicsit viszont engem hol érdekel, mivel kevesüket tartom igazán értékes embernek... : az, aki ha megkérdezi, hogy vagy, magáról kezd beszélni ; az unatkozó gazdaggyerek akinek annyira semmi baja, hogy csinál magának-Márk kettő ; hasonló...

mindegy szót se érdemel

ma visszajöttem Pestre, furcsa érzés, ha itt is jó, meg otthon is, akkor hol az otthonom...?

de gyönyörű volt...a deres fák az úton, mintha egyenként mártogatták volna ezüstbe mindet. a bokrakat jobban, a fenyőket kevésbé, csodaszép volt.

na jó, ennyi. Azt hittem, ha végre gép elé ülök, vmi jobb születik, de nem vmi klassz formában vagyok.
pápá

csúcspont: ma a fák+vettem egy szép kesztyűt+most meg elvileg szilveszter este van vmit alkotni kék
mélypont: kikúrt nehéz és sok cucc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr944340240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása