HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Szilveszter, visszatekintés, vagyamitugye...

körúti kis vörös 2007.01.01. 16:45

Hm... boldog új évet kedves blog és nektek is ott a názánál, akik a blogokat meg az íméleket figyelitek nemzetvédelmi okokból! Én magamnak tutira egy leginkább AKTÍV évet szeretnék és hát szerintem senki sem veszít vele ha a tietek is az lesz. szóval ámen

Szilveszteri buli négyes fölé.
Nem volt az az egetrengető vergődéses állatbuli, viszont jól éreztem magam. Ettünk, koktéloztunk, sőt vmi finn glögi nevű gyakorlatilag forraltbort ittunk, na jó én aszút is kaptam... meg beszélgettünk, derültünk a ruszkikon, táncikáltunk a büfé előtt kicsit, jó volt.

Ja még előtte. A vicces hogy tegnap kb délután kettőnegyven körül rengett a föld Gyömrőn, na és érezhető volt Pesten is még a koliban is, a humor a sztoriban az hogy én kb kettőharmincnyolckor léptem ki a koliból. Szóval a tűzeset után a földrengésből is kimaradtam... sebaj. tavasszal a duna úgyis idáig önt ki tuti.

Aztán gondoltam csinálok valami összegzést arról a régmúlt csoda 2006-ról... nosza
(források:-emlékezőtehetség>erősen károsodott ugyan<
-2006-os határidőnapló)

2005 dec. 31. otthon voltam, lévén felbaszták az agyam a csajok szokás szerint. Valahogy nem volt kedvem egy olyan bulihoz ahova esetleg mehetek, de nem hív a kutya se... de ezt megszoktuk. így aztán olvasgattam, tévéztem, éjfélkor magam ittam a köztársasági elnök beszédére, aztán kirohantam az udvarra a házi tűzijátékokat nézegetni. ennyi.

január eleje: naplómba semmi, de az tuti hogy szakmáztunk meg töriztem meg hasonlók.
A Büszkeség és balítéletet olvastam Austentől meg aztán a filmet is néztem, nagyon jó volt, Colin Firth egy szexisten volt... hm fürdőzős jelenet...nyamm

január 20. : a naplóm szerint rajzverseny volt a suliban, erről tiszta emlékeim vannak, vagy nem is, csak a második fordulóról, Edit néni tartotta, hozott sütit és Gabrielt rajzoltam közben meg a Patiencet hallgattam... klassz ja az első fordulón meg azt a nyálgép Sebestyént... brrr...megmasszírozás címén fogdosott meg hasonló földigiliszta dolgok... fujj

január 21 - 22. : jégtánc-műkorcsolya EB igen klassz volt. Plusi drága természetesen nyert, de Slutzkhaya se volt szar ahogy ezt megszoktuk már... a gálán ez a foggyos Plusi megint azt az elmebeteg SexBombot nyomta fergetegesen...

Január vége -február elején tuti szakmáztam kissé megijedve attól hogy nem készülnek el az érmeim, de akkor még a törire is szakítottam időt és haldtam is, de ez nem tarott sokáig...
ja meg anyelvvizsga ügyében szaladgálta,. hogy kapjak időpontot még tavaszra, de csak várólistára fértem fel. Gondoltam, nem is kapok helyet már, de akkor...

február 24. : megérkezett a papír, mehetek nyelvvizsgázni március 5-én, azaz volt egy hetem. Na akkor szépen félre mindent, semmi szakm a se semmi, csak a nyelvvizsgára tanultam+az idegbajtól hogy nem elég hogy tanulni kell, még diétázom is, úgyhogy szépen abba is hagytam ennek örömére.

március 5. : nyelvvizsga. Nem volt gáz, tudtam, a szóbeli is gagyi volt, csak az volt gáz hogy vizsga után mentem a buszhoz, szakadt a hó, beázott a csizmám, fáztam, nem is voltam túlöltözve mert úgy volt hogy kocsival visznek haza szóval szarnak fagytam. Bosszúból otthon irgalmatlanul bekajáltunk, husi, csoki ilyesmi, plusz a Száz év magányt olvastam, amit hát...

március 6-án a következőt írtam a határidőnaplómba:
MEG FOGOK BUKNI SZAKMÁBÓL B@SSZ@MEG!!!
Itt kezdődött a rémálom. A versenyfutás az idővel és a saját lassú munkatempómmal. Ekkor már két éremmmel készen kellett volna lennem, ehhez képest a kész érmeim száma ekkor nulla, négy töritételem volt kész és még Pistabácsinak is dolgoznom kellett egy serleget kellett csinálnom... tökéletes behavazottság és pánik. Király volt.

március 22. : ekkor készült el a Törőcsik-érem negatívja, ami később hosszú kálváriát élt meg... ugyanis hazahoztam, dolgozgattam a betűvésésen, készen lett és mit ad Isten? eltörtem a negatívot. Igen ügyesen. De mint később kiderült, nem maradandóan, Zagyvamester megszerelte, kiöntöttük a pozitívot és világbéke.

április 1. : Azon kívül hogy bolondoknapja és Zsuzsi szülinapja, meg az a fontos dolog történt, hogy megtudtam, hogy megtudtam, hogy sikerült a nyelvvzsgám. Arra konkrét nem emlékszem, hogy tudtam meg, talán netről de tököm tudja. Viszont meglett háléistennek, mínusz egy rakás szar a nyakamon...

április 5. : ogy.-i választások. nyertünk.

április 6. : az anyukám születésnapja! Hoztam neki rózsát, meg nárciszt is, nagyon örült neki a drága. Ugyanezen a napon ünnepel Ákos, a dráa és Szosznyák, a mester.

április 11. : Tali Suzieval. Nagyon jó volt látni, viszont lehangolt a tudat, hogy milyen orbitális szakadék van az ő és az én életem között... másnap erőssen ki is borultam ezen, rosszakat álmodtam és minden... igazi pánikroham volt. A menetrendszerinti, ami kb fél évente előjön.

április 23. : a választások 2. forduóján is a mszp nyert

Május 3-4.: Szerenád. Igazából kurva király volt. Első nap Vikárhoz mentünk, aki, elmebeteg lévén, egy mézeskalácsházban él egy olyan helyen, ami erősen kim eríti a külterületi lakott hely fogalmát. A házikót csak tarapjáróval, illetve kerékpárral, vagy túrabakncsban lehet megközelíteni... de klassz volt velük. Másnap Zagyvához mentünk, ott meg... gyönyörű volt. Ettünk, ittunk, az a lökött poénkodott, Annanéni tyúkanyó volt, szomrú, szép, nosztagikus alkalom. Rohannunk kellett Rityuhoz, aki arany volt, meg mindent megtett értünk, de mi Lacival bemondtuk az un almast mert haz kellett mennünk uccsóbusszal. Azért jó volt.

május 5. : a bankettünk. Életemben ilyen pocsék fos buliban nem voltam... ez minden

május 6 - 9. tanuljá vaze az emelttörire. megvolt. már amennyire 3 nap alatt fel lehet készülni.

május 10. : emelt szintű töri érettségi írásbeli, a körülényekhez képest jó volt...

(na jó itt elmegyek pihenni, holnap folyt.köv.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr714340242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása