HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Sok-nehéz-írni-való-ság

körúti kis vörös 2007.05.07. 15:03

Mi minden történik napra nap, rámgördültök, felémkerekedtek perceim...?
Úgy tornyosul felettem a szeretlek, egészen odaleszek.

Éjjel Máb királyné éppen az én mellemre ült.
Milyen nagyon nehéz.
Egy kósza ötlet miatt, amin nevetek. S mégis, a felesleges apróságokhoz méltóan elefántnyira növelem magamban a lehetőséget: sosem lesz az enyém.

S akkor az azonnal a szokásos riposzt: de hiszen mindegy, csak boldog legyen.

Közhelyek csurognak ki összeszorított markomból egyre.

Mérhetetlen a teendő és mind egyszerre akarja érvényesíteni akaratát.
Olyan csókjaiddal álmodom, remegtetően jó, beteges, tudom.


Olyan volt az Empedoklész, rohannom kellett haza, M-t is otthagytam, szinte vakon kapkodtam a szívem után, hol van, ma sem tudom.
Teleírtam a telefonom első sokkomban, álljon itt tehát mindegyik.

"A természet, mely istenként jelen van mindenütt, nem szorul beszédre."

Empedoklész


A többi már saját:

Felettem mint az ég úgy magasodik ha lélegzetet veszesz
s nap mint nap tiporhat erőd le
kicsinyke féreg énmagam
de erőd alapja éppen az
végtelennyi ember ha mégis megmaradsz
s feszülve bár feléd
sosem lehetek eged
- csoda felé csodát nem emelhetek -
de rád tapasztva hordom mától e tébolyult tekintetet


Azon az égen én csak fényed lopó hold lehetnék
hol te napként ragyogsz
s kegyelemajándék lenne ez is csupán



s végül újdonatúj mottóm, lefekvés előtti pillanatban egyszer csak ott volt a fejemben:

kicsit nehéz nekem
ez élet írta iskola
mégis élni hogy tudok
néha azt hiszem: csoda



Megviselt a dolog. Olyan elementáris erővel kap fel és pörget meg az égben ez a csoda istenség
hogy csak kapkodom fejem minden alkalommal. Hogyan lehet, hogy ha ott sem vagy - oké, most ott voltál, de nem úgy - még erősebben hat mindenben a fény, ami te vagy

Kedvem volna még írni
hosszú ódákat arról
milyen vagy és
én mennyire
de hagyjuk most
e félbesült
dalt
mégis inkább
ennyibe'

elég az hogy
végem van
minden fronton

WhiteGlovesMoreThanEver

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr434340315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása