HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Reggeli csoda

körúti kis vörös 2007.05.16. 12:14

Sokáig aludtam.
Nagyon kellett kimenni pipilni.
Tudnivaló, hogy a koliban a női mosdó a folyosó éppeen ellenkező végén van, és utam elvetez a két konyha mellett.

Kómás fejjel csattogok

Csak rutinból bepillantok a konyhába

És akkor
taratm tarataratarataratartammmmm
dobpergés
_doki,effekt_

fentről kezdem
Fekete haj
barna válla
háta
dereka
FENEKE
falatnyi
fehér
simuló
boxer
és
comb
és térdhajlat
és vádli
és ezen a barna formás csodán
még a reggeli napsugár is ott csillog
csinicsabi


(remélem ezt a bejegyzést meleg olvasóim -pusszpuszz,Máté- igen értékelik)
nekem
viszont milyen jó
hogy nincs semmi
olyanom
ami fel tud állani
juj
visszafelé is ott volt még
és öklömre haraptam
hogy ne sikoltsak fel

ahhh
ahh
ah
a
a
a
a
a
a
a
a


kész

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr324340323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2007.05.16. 12:14:00

ja és w. m. voltam :))

Anonymous 2007.05.16. 12:14:00

értékeltem. de még menyire :) a rajzot (képet) is.

gaalzsoka 2007.05.16. 12:14:00

Mein Gott! Az az izomagy? JAJJJJ

lola 2007.05.16. 12:14:00

titok
nemá hogy megmondom...
meg nem is tuti jó pasi
csak szép
csinicsabinak hívom és szembe lakik a férfimosdóval...

gaalzsoka 2007.05.16. 12:14:00

Jó pasi a szintünkön? Ki az??? (vak vagyok?)
süti beállítások módosítása