HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Fivör

körúti kis vörös 2007.06.12. 20:46

olyan elesett és halódó vagyok
nemnagyon megy lejjebb a lázam 38-nál
egésznap feküdtem
kb így
egy óra ébrenlét
másfél-két óra lázálom

ez csak azért volt megoldható mert az az áldottjó karácsonygergő megengedte hogy jövőhéten vizsgázzak
bár viccesen szédelegtem volna be az egyetemre...
nagyhalál

megvisel
és a szívecském is megint olyan kis üreske

elolvastam hamletes írásom, de az sem hozott vissza
tisztakóma vagyok pedig tanulni kellene meg hasonlók

zoli
zoli
vajon mit csinálsz
eh

nyüff

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr864340351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása