HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

napifix

körúti kis vörös 2007.06.15. 17:41

azért nem jó ha mariccnál itt van a pofámban a laptop mert akkor nem állok ellen a netnek
így ma is írok blogot pedig megfogadtam, hogy unalmas és semmitmondó förmedvényekkel nem roncsollak titeket és a saját image-omat, de annyira unalmas a poltud hogy sírni tudnék

michaeljacksont hallgatok ígyaztán enyhe idegbajról tanúskodó bemozgásaim vannak olykor így vállmagasságban... de amúgy meg klassz, szeretem, tavaly hallgattam rengeteget, akkor, amikor az érmeim öntésével baszakodtunk, és borzasztóan be voltam havazva, és ezekre a dalokra hoztam haza őket, és rettentő büszke voltam rájuk... épp aznap este volt a megasztán döntő, ami jó volt

amúgyba döntés asszem meghozva.

és most tanulok


jaaaajdeunom

namégegykét jútyúbos film inkább...

és bocs
sztem júni20-ig ne olvassátok a blogot, rettenetesnek ígérkezik még egy-két gyenge poénra sem futja

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr724340361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása