HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

húha

körúti kis vörös 2007.07.12. 14:48

ritkán küzdöm le eredményesen a belső kényszert, hogy otthon maradjak valami finom kis olvasmány kedvéért, így ritkán jutok nethez


de akartam írni:
éljen a politikus coming out! imádtam a faszit, ahogy elcsuklott a hangja, amikor kimondta: "együtt élek valakivel, akit szeretek..." meg amúgy kommunikációs szempontból is ügyesen adta elő. szóval hurrá.

aztán most olvasgattam kedves blogjaimat, és hát a legtöbbjük szót ejtett a pride-ról, aztán jöttek az iq-fighter kommentek, erről meg eszembe jutott egy punk-nóta, imiék szokták énekelgetni, és nagyon szeretem:

aszongyahogy, valahogy így hangzik, nem tudom az előadót, de jófej:

Négy kopasz a téren
egy cigányt ver éppen
Ránézésre látszik:
bátor neonácik
Négyen egy ellen,
feddhetetlen jellem
Felsőbbrendű faj,
csak egy a baj:

Hogy

Ostoba, ostoba,
jaj de ostoba
ostoba állat
Ostoba, ostoba,
jaj de ostoba
sötét bunkó

Dicsekszik az egyik:
én például eddig
10 romát levertem,
kettesével persze
A legidősebb elmúlt
9 és fél éves,
De álltam a sarat
a túlerőhöz képest

Ostoba, ostoba,
jaj de ostoba
egy ostoba állat
Ostoba, ostoba, j
aj de ostoba
náci gyökér

na, tessék engem ledorognolni...
MOST

pápá
igyekszem gyakrabban írni

ja, más téma:

Wass Albert jó. nagyon.
ja igen. hogy ő ilyen jobbosoknak való?
legalábbis úgy van előadva.
nekem azért tetszik.
mert
Magyarországot nem csak mocskos buzi/zsidó/libsi(amúgy ez meg milyen szó, ha már olyan mellveregetős magyarok vagyunk, tanuljunk már meg írni, ajűnlom figyelmetekbe: Álljunk meg egy szóra! ismétlik az m1-en, édes anyanyelvünk...) szeretheti

jaigen,
ha valaki szíve majd szétreped a nagy hazaszeretettől, ami amúgy nagyon helyes, akkor nem szégyelli szétverni ennek a hibátlan, tökéletes, szegény, ebek harmincadjára jutott, mocskos zsidó köcsögük által bitorolt országnak az
-egy: fővárosát
-kettő: nemzetközi jóhírét
HE????????????

na addig hagyom abba, amíg nem lovalom bele magam túlzottan

pápá
(grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr234340379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lola 2007.07.12. 14:48:00

bruce, életem, dobj már egy linket, vagy valamit magadról... plíz

Bruce 2007.07.12. 14:48:00

asszem Picsa jácca a számot!

gus 2007.07.12. 14:48:00

látom te is felidegesítetted magad egy kissé. :-(
süti beállítások módosítása