HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

tegnap. júvgáttuvörkhárdjuvgáttuvörkhárd...

körúti kis vörös 2007.10.06. 00:04

filmvágás egyedül. produktív. önmegvalósító érzés. fázós. LL titokzatossága nőttön nő, de róla külön hormondús bejegyzés következik. albert meg valami díjra kéne pályázzon, nem nem oszkárra, olyan nagyon nem jó a filmje, nem, ha díjaznák a mások agyműködésének leállítását, ő aranyfokozaton nyerne. amúgy meg fel is fordulhatna igazán.
mindenesetre a filmvágás sokkal jobb, ha az ember maga csinálja. a szerájban meg hiába szeráj, pocsék a kebab. pedig azt annyira imádom, bármikor jöhet.

leadtam a szoctámosanyagot. kalandos volt. csak msáfél óra volt a sorállás. tavaly robinak három. nyertem. ha én nem kapok szoctámot anyukám háromszázezerforintos tavalyi éves jövedelmével, plusz a jelenlegi huszonhatezres álláskeresési támogatásával, a tizenpáréve nem kapott gyerektartással, meg a fúrott kúttal, akkor senki. azért vicces, nem. ha én pl djb-s lennék, nem hinném el. így se könnyű.
bár ma reggel rejtélyes pénz érkezett a bankszámlámra... csak így tovább, fanklub. ennek örömére vettem néhány dolgot, amikből jóideje pofátlanul csövelnem kellett a közvetlen környezetemet. (Barbi, köszi a hajbalzsamot és a klópapírt, Mirella, kösz a kaját és mindenki másnak is kösz mindent, amivel hátrányos helyezetemet támogatta.) most egy ideig nem érzem magam depriváltnak olyan egyszerű dolgoktól mint pl tusfürdő. (csak így zárójelesen jegyzem meg, hogy kiba... mód ki van a pöcsöm a csórósággal. belevágok és megszüntetem. pont.)


hm. lesznek bárkás bézés közönségtalálkozók. most jött hírlevélen az info. ergo 22-én akropolisz, 31-én sirály, meg vihar is lesz valamikor. akut színházelvonási tünetek. továbbá dzsesszbalettezni akarok és nyelvtanulni. nagyon akarom a rocktöris tdk-t, a másiktól kicsit el is ment a kegvem. persze, meló van, aggyad neki, jó lesz, kell, mirella ne harapd le a fejemet.


annyira unom a zenéimet, kellene új. jó sok. sting.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr824340417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása