HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Akik voltak VI.

körúti kis vörös 2007.10.29. 18:19

Koboldról írtam a legutóbb. Utána voltak kis csóknyi kalandozások, lényegtelen. Most lássuk az eddigi legizgalmasabbat és egy következő posztban a leggyönyörűbbet. Figyelem! Rám nem valló, erkölcstelen, tiniévekbeli sorok következnek!

Laki

Nahát, ő gyönyörű emlék, akár máig is tarthatna,ha nem lett volna lakóhelyünk között kilencven kilométer, debreceni volt ugyanis a szentem. (Ma ez a távolság magasan nem érdekelne, akkor is őt zavarta. Ja és exkuzálom magam,biztos nem lennénk már együtt, ő egy, hogyismondjam, "egyszerű" ember, horrort olvas, hivatásos katona, ugyanazt a zenét hallgatja évek óta.)

Életem leggyönyörűbb, legélménytelibb, katartikusabb időszaka,szűken értelmezve egy nyár-ősz (2001), tágabban az időszak, amíg masszívan jártam Ákoskoncertezni. Őt jelesül az elsőn ismertem meg, együtt mentünk, nyíregyről csajbókzolival, akivel azóta - csúnya sztori - megszakadt a barátságunk, lacikával,aki egy édes-okos kis anyámasszonykatonája, az azóta rámmozduló bajzáthpetivel, a szélsőjobbos pistivel és a haverjuk nevét tartalmazó agysejtet elittam. Laki és cimborája - évek óta nem láttam, hiányzik - csukarobi debrecenben szálltak fel hozzánk. sosem felejtem el, ahogy ki voltam utasítva az ablakba integetni ennek a két idiótának, hogy odataláljanak hozzánk, megáll a vonat, tapadva ablakra, amikor felismerem az ikonkoncertről ismert fekete zászlót (bonanza-jel középső ágán ülő ákos-jel, egész éjjel nálam volt) és már zoli is üvölt nekik, itt vagyunk. fényképem is van a pillanatról, amikor megláttuk egymást lakival, a felismerés öröme az arcán, hirtelen intő mozdulat a kezén még, robi meg telefonál. Élmény volt az út velük,pestig szórakoztattak, fűztek, miegymás, rendesen bepiáltak (én akkor még nem). Nyilvánvaló volt, hogy tetszünk egymásnak, robi szegény meg csak nagyjából vette le, hogy ő most kimarad belőlem. De ezen az estén még csak néhány koncert-közbeni-hátulról-kezem-megszorítása, őrületbeni-dalszövegordítás-egymás-arcába. A sztori két hét múlva folytatódott, kecskeméti koncerten. Oda már csak hárman mentünk lacikával és lakival. koncert előtti helyzettisztázás a szájából csajozásnak tűnő helyzetet magyarázandó, imádtam tőle ezt a mondatot: "én azzal megyek, akivel jöttem..." Koncert közben ismét összesimulások, egyértelmű jelek. Aztán:életem első csövelése éjjel, vele.

Itt most részletezem, a túlfűtött, nyálas részleteket nem kedvelők lapozzanak.

Séta a városon át, sehol egy útbaigazító ember, sehol egy busz vagy taxi, laci elefántként velünk, de érzi a helyzetét, előremegy kicsit, félhomályos útszakasz, lomb felettünk, laki megfog kézen, visszahúz, beleszagol a nyakamba, én továbbhúzom, menjünk, laci előtt ne (igen, empátia, én is u t á l o m az előttem nyilvánosan taperolást, nyalakodást). De laci is empatikus, eszem a kispofáját, átmegy egy négysávoson, be egy benzinkútra útbaigazításért, és egy zebralámpa tövében - végtelen romantikus - végre csók. Sok, hosszú, elfojtottból-feltörő, jó, izgató. Brr, de jó, az emlék is. Aztán végre megleljük a vasútállomást, persze zárva - köcsög kisváros - Laci a benzinkuti büfét választja éjszakai pihenőhelyéül,mi kinnmaradunk az utcán. Keveset beszélünk, sokat csókolózunk, különösen izgalomba jön, ha leveszem megtörölni a szemüvegem, elveszi, eltartja tőlünk, úgy csókol. Kinevetem, mikor javasolja a nyilvános pingpongasztalon való szeretkezést. Azért felültet rá, összesimulunk, nem történik semmi konkrét, de a dög simán odateszi akezem, ahova szeretné, szegényem, így utólag sajnálom, egész éjjel nadrágon keresztül simogatom, felér egy komolyabb középkori kínzással. Nem ragozom, további színhelyek ugyanerre a sztorira: pad, konténeroldala a síneken innen, közeli kapualj, sötét park, utcalámpa alatt. Aztán már mindkettőnknek jobb, ha nem érünk a másikhoz.

Aztán hazamentünk de nem volt kedvünk. A vonaton már semmi, ott volt laci.

Folytatás a turné következő, tokaj-hegyaljai állomásásán, laki egész délután hülyeség miatt idegbaj, nyugtatgatom, kis intermezzo újra elutasítani csukarobi csókkísérletét, aztán laki is megbékél és végre nem enged el. Koncert után vasútig kísérem, sokszor megállít, de megint nem olyan a helyzet, hogy folytassuk az elkezdetteket, így nagyjából ez az éjjel a kapcsolatunk vége. Következő találkozásunkkor ég a pofánk, nekem a múltbéli felizgatások, neki új nője miatt. Aztán összejött egy lánnyal, kedves csaj, azóta is együtt vannak. Mégegyszer találkoztunk, eljött nyíregyre relikviákat csereberélni, de tüntetően hűvös, mintha én akarnék valamit, ő meg félne, hogy ő is.

Most nemrég bejelöltem iwiwen, érdekelt, visszaigazol-e, megtette, de csalódás volt. Megöregedett, meghízott és elveszi a lányt. Mondjuk nagyon összeillenek.

Így utólag ronda szűzkurva dolog, de nem bántam meg. Dögös és szexi volt és én is annak éreztem magam mellette.

Jövő szerda, kecskeméti bévé, nagy fless lesz a vasútállomás és környéke, azóta nem jártam ott. :)

(anyuka múltkor megtalálta blogom, ha olvasod, ugye jobb volt, hogy nem tudtad, plusz te sem mondasz el soha semmit.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr34340438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása