HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

useless

körúti kis vörös 2008.05.09. 21:45

nincs a dunaparton. nincs ott tulajdonképpen semmi. csak a fodrozódó örvénylő kavargó önmagába visszaforgó mélybecsavarodó tekergőző tükrös selymes nyugtalan vízfelszín. szeretem nézni, beleszédülök, emlékeztet - rám.

egy szóért mindent de nincs kinek, távol van minden, pedig itt van a világ elvileg az ölemben, cirkulál szépen, immaterialitásában is bájosan az áramlások terében.

de ha már információs társadalom, akkor én inkább az időtlen időt érzem.

leminősülünk lassan.

ma hétkor egy középszerű filmet kezdtem nézni, hogy ne gondoljak oda ahol. nem lehetsz ott, az nem a tied. sárga műanyag szalag veszi körül: magánterület. /magán én is elterülnék, csókolom, kedves művész úr, de ön a) nem olyan hiperérzékeny mint amilyennek hittem b) nem tudja mik a lehetőségek a történetben/
de ne félj, lola, ezt is feldolgozod majd. leépítésben jó vagy. csak épp: elegem. többé nem vagyok alul. szánalom, aaaz van. magán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr974340576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása