HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

lola is back

körúti kis vörös 2008.06.02. 22:15

nakérem, mindenki aki hiányolta azt az igazi eredeti lolát, azt az érdekes és érdeklődő és nyitott és pajkos megmittudoménmégmilyen lolát, az örülhet.
visszatértem.

a gondolatmenet hosszú és bagatell és bonyolult, elég az hozzá, hogy szabad vagyok és könnyű mint a szél és igazi mint régen.

a mellemre nehezedő borzalmas súlyt egy majdnem végső erőfeszítésben lelökte valami és megszabadultam ettől a fájdalmas nagy érzéstől ami vagy egy éve itt figyelt és az utóbbi időben már működésképtelenné tett.

elmúlt, vége, szabadság.

már megint nem a beteljesedés miatt változott meg minden, de nem bánom mert jobban érzem magam. és ide most jöhetnének hasonlatok, hogy hogy érzem magam, de nem jönnek mert újult erőmet a holnapi két vizsgára való készülésbe fektetem, így elsőként.


hosszabb távon meg mittudom én. de az a lola akit én ismertem, általában hatékonyan és céltudatosan rendezi az életét, szóval biztos az lesz majd.

hepinesz, frídam, flávörz, lávörz, evriting.







így apróbetűben azért megjegyzem, mint a banki feltételek lényegét szokás, hogy persze továbbra is bármikor érte mindent azonnal. de ettől még minden mást is lehet. ojvé. hurrá. jeah.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr554340607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása