HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

precíz

körúti kis vörös 2008.09.19. 17:46

mai "konzultáció" (kb három percig tartott és megbeszéltük benne az ötletadó irodalmat, meg hogy legközelebb három hét múlva tudunk találkozni) és TO (na ez hosszú volt) után felkerekedtem, s ikeáztam.
az imént értem haza.
csupa akciósat vettem, ágyneműt (lepedő: 390, párna: 250, paplan: 690), serpenyőt (590), ételesdobozokat (5 db: 490) édesaranyos mérőkanalakat (2X4 db: 300, mert anyukának is viszek), hosszabbítót (2 db: 590), krumplihámozót (2 db: 300, mert ebből is viszek anyukának), konzervnyitót (390).
na meg ilyen háromdarabos konyhai eszközt (3 db: 120), tudjátok, abból a speckó fekete műanyagból, van benne forgatólapát, -villa, meg kanál.

szóval hazajöttem az ikeából.
aztán hosszú percekig ültem az asztalnál és szép alaposan lecsiszoltam körömreszelővel eme három eszköz illesztéseiről az ottmaradt kis éles műanyagperemet. há' na nehogymá' megkarcolja a vadiúj serpenyőmet...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr334340631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása