HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Mindamellett

körúti kis vörös 2009.01.11. 01:50

az információmenedzsment tantárgy rossz, értelmetlen, érthetetlen és a szükségszerűségnek még az illúzióját is nélkülözi. de nyugodt lelkiismerettel folytatom a ma szerzett Nabokov-klasszikus, a Lolita (igen, azaz) olvasását, mert mindezen negatív tulajdonságai, és annak ellenében, hogy ma későn keltem, sokáig tollászkodtam, megnéztünk két rész houset, hosszú vásárlókörúton voltunk (a múzeum körúton, az antikváriumok mekkájában), és még főztem és mostam is, szóval mindezek ellenében is elolvastam a borzalmasan tartalmatlan információmenedzsment anyagot, és most lássuk, hogy folytatja Humbert Humbert megejtően perverz kis történetét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr274340685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása