HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

körúti kis vörös 2009.05.12. 21:31

mennyi minden van még itt körül a térben
huszonkettő múltam. és még alig éltem.

hogy a napkő milyen, azt tudjátok?
kristálykővé vált sivatagi homok.
rozsdás-narancs színű apró csillagok.
hordtam ma három négyszögű darabot

gondolkodom. hogy lesz? most jó, nyugalom van, daktilusok és spondeusok ritmizálják át napjaim, még nem kell elengednem teljesen ezt a nagy, szeretett Jót, ami van. lehetne? lehetne, hogy egy új kérésem egyszerűen csak teljesüljön? hogy ne legyen megint a már úgy megszokott bonyolultság?
csak történjen egy hihetetlen, egyszerű Nagy Dolog? Én akarom ezt, Én állok az egyszerű Körülményekkel szemben. és nem tehetek semmit, csak megtörténik velem, bármi lesz. intézd ezt jól, Isten. kérlek.

(ez egyszer munka, nem szerelem. bár, szerelem ez is.)

zene:


Get your own playlist at snapdrive.net!


te meg, Bizonyos Szerelem, tessék sietni. i'm started to be a kind of horny.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr894340730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása