HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Cold turkey

körúti kis vörös 2010.02.01. 21:03

Eric Clapton önéletrajzát olvasom.

(na ezt pl nem árt tudni rólam: imádom pop- és rockzenészek életrajzát olvasni, olvastam Stinget is, Bonót is, imádom az ilyesmit, ha valaki könyvvel akar meglepni, ilyesmit választhat. minden, ami bepillantást enged a popszakmába és egy érdekes ember személyiségébe)

és a drogelvonás tünetei nagyon érdekelnek, persze főleg Dave miatt. érdekel hogy min ment át, mit küzdött le. meg a fórumon is felmerült ez a kérdés, hogy milyen ez. és hát Clapton mester sem kis mértékű függőségben élt. iszonyú amúgy. de itt egy kis leírás arról, hogy milyenek is azok az elvonási tünetek.


„Emlékszem, a cold turkey*** első huszonnégy órája maga volt a pokol. Olyan volt, mintha megmérgeztek volna. Minden egyes ideg és izom görcsösen rángatózni kezdett a testemben, magzatpózba gubóztam össze és üvöltöttem a fájdalomtól. Soha nem tapasztaltam még ilyen fájdalmat, még gyerekkoromban sem, amikor skarlátos voltam. Nem hasonlítható semmihez. Teljes három napon át tartott, és ez idő alatt egyetlen szemhunyásnyit sem aludtam. A legrosszabb az volt, hogy szörnyű érzés volt drogmentesnek, tisztának lenni. Úgy éreztem, sebes a bőröm, az összes idegszálam égnek állt, és alig vártam, hogy megint kiüssem magam és visszatérhessek a kényelembe.” (Clapton, 2008: 135)



*** A drogos szlengben így nevezik, amikor egy kábítószerestől teljesen megvonják a szert. Heroinisták, alkoholisták és barbiturátfüggők esetében a hirtelen, teljes elvonás életveszélyes lehet, rohamokat, a keringés leállását, illetve delirium tremenst okozhat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr834340822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása