HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

menjélmárpetőfivel!

körúti kis vörös 2010.03.11. 00:23

tökély! Jamie Wichester és a számomra továbbra is előnyös irányba változó zenéje, aztán hatékony és elementárisan szórakoztató lerészegedés, hazajutás hasonló hangulatban, részegen fórum-kommentelés, Jamie reggel visszaír, hogy igazam van, azóta is népszerű a kommentem a többi olvasó körében. :) hiába, részegen az ember megmindja a tutit. maximum sokszor használja a backspace-t ezalatt :D
na de mi van a bioritmusommal? mostanában 4-6 óra alvással tök elvan. kivéve szombat éjjelt, amikor is tíz órát gond nélkül lehúztam XD na de ma is, asszem 5-kor feküdtem, háromnegyed 10kor már teljes éber aggyal pillogtam ki a takaróm alól.
és este Csernus beszélt az egyetemen, természetesen ott volt a helyem. nekem lehet szidni bátran, én akkor is tanultam-tanulok attól az őrülttől. és senkinek sem ártana egyébként. a stílusa egy dolog, de vannak igazán gondolatébresztő nézetei. nagyrészt igazak azt hiszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr64340845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása