HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Nemtanulásom hiteles története

körúti kis vörös 2006.11.05. 19:46

Há' ma se tanultam, na az van! Mert felkeltem, összeszedtem magam és kicsiny szobám és reggeliztem, az jó is volt. És itt volt az a pont amikor le kellett volna ülnöm és minimum Ferdinand de Saussure szemiotikai elemzéseit magamévá köllött volna tennem. De ehelyett: általmentem Robiékhoz és azóta még tök jó napom volt, röhögtünk nonstop, könnyem folyt, meg főztem, meg minden, meg alkottam, meg minden, meg zenét hallgattunk, meg minden... Ha csak ezek helyett a meg mindenek helyett leülök tanulni már sokat segít, de nem!!!

És most felmegyek, mert Robi akar, és már tuti nem tanulok, mert jön Barbi, a plasztiktündérkém majd meg a többi, aztán meg Imre bátyó névnapját ünnepeljük... ergo _nem_tanulok!!!

TÚF rulez!!!

Csúcspont: Barbiszopatás msnen+legalja.hu+vacsi+robi mert itt ül
Mélypont: felkelni brrr és bűntudat mert n e m t a n u l o k !!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr284340213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása