HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Sóházból mert itt biztonság van

körúti kis vörös 2006.11.15. 14:41

Ami kell is egy, a józsefvárosi piacon eltöltött tartalmas délelőtt után... itt érti mindenki mire gondolok, csak sétál az ember a kellemes szotyi-hörcsög-gyros-kínaikaja-kínai-Cészagban, erőssen szorongatva a táskáját és költi a lét. Ebben is sikeres voltam ma, örömmel jelentem. Vettem kabátot, alkalmifelsőt, szempillaspirált, parfümöt(Halloweent, végrevégrevégre,tök olcsón), kistasit a bálra, füstölőt a szobába meg ilyesmi... GÖRÉNY (SŐT, BÖSZME) SOK PÉNZT ELKÚRTAM!!!

Ez volt. Most kezdek megéhezni, és mennék is már vissza tarkácskára, de ott mostanság veszélyzóna van undifaszarcok miatt...de erről bővebben csak élőben adhatok tájékoztatást... a lényeg, hogy nem tudok még visszamenni, pedig ott vár a tegnap főzött fincsi krumplipürém és az otthonról hozott husika... ahhh, megkordult a gyomrom, ezzel jelezve, hogy legyek szíves és gondoljak valami másra.

Pillanatnyilag csak a szobánkban zajló esetleges eseményekre vagy a fiatalemberre, vagy a kajára, vagy az elkúrt pénzemre tudok gondolni...

Gyors fejszámolás után, kabát:10000, alkalmifelső:3800, szempillaspirál:2000, parfüm:3300(boltban 10000), kistasi:2000, füstölők:400, azaz elcseszerintettem röpke két óra alatt 21500, azaz huszonegyezerötszáz forintot. Brr... sosem tettem még ilyet az anyukám előzetes véleményezése nélkül, tehát még vár rám egy kellemetlen telefonbeszélgetés ezügyben. Bár végülis csak 1500zal költöttem többet az előre eltervezettnél, bár nem vettem cicifixet, mert a bunkó tajparaszt nő elpakolt, pedig igen láthatóan vásárolni akartam. Taplow. Sőt vettem volna ám egy cipőt is mert nem nagyon tudok miben járni, lévén az edzőcipőm szétment, a csincicsizmámban meg nem bírok végigmászkálni egy napot...

Sebaj. Az meg hogy mikor merem megközelíteni a lakóhelyemül szolgáló ojjektumot, Tarkarét 218as szobát... rejtély.

Fiatalemberről annyit, hogy ma láttam a kedvest, de nem vett észre... a kis elvarázsolt, mindig úgy járkál az utcán, mint aki erőssön be van szívva vagy csak lazán tíz centivel a föld felett jár, valszleg ezért megy olyan imbolyogva egyébként. Vagy csak zene szól a kis művésznek a fejében és annak a ritmusára andalogik...
ennyit Róla

Így aztán mivel kimerítettem minden eszembe jutó témát, kénytelen vagyok ismét a krumplipüré felé vezényelni gondolataimat, ami miatt aztán vállalva egy esetleges inflagrantinérés veszélyeit jövőbeli lelki és szellemi fejlődésemre nézve, mégis megkockáztatom lassan hogy elindulok hazoá.

Már három óra píemm úgyhogy talán oké leszek.
Hattól filmet nézek, gondolom...
négyre otthon lehetek, jujuj, rizikós.

Mindegy megyek. Hogy az Elfújta a szélből idézzek:
"Miért a gyomor parancsa a legsürgetőbb valamennyi közül...???"

pápápápá

Csúcspont: Halloween occsón ...nyem draga, olcó...
Mélypont: nem vagyok elájulva a felsőtől, amit vettem, de nem volt jobb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr714340220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása