HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Love at first, second and every sight

körúti kis vörös 2006.11.17. 21:12

Jozsó a legjobb pasi Budapesten, remélem ezt mind tudjátok. Gyengébbek kedvéért és az esetleges félreértések és mellékhatások elkerülése végett, nem bepasiztam, (azt piros villogó extralardzs betűkkel hoznám diszkréten a blogom olvasó barátaim tudomására és visítanék is ám ) hanem egyszerűen a józsefvárosi piac csodái elvarázsoltak és többé nem menekülök, imádom, szeretem és azt akarom, hogy az egymáséi legyünk. Now and forever, amen.
A dolog oka nem a múltkor említett elkúrt sokezer forintos bevásárlás volt, hanem az a rendkívül ritka és elképzelhetetlenül különleges, már-már csodaszámba menő dolog, hogy józsin vettem magamra melltartót!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Ez a dolog csak annak a ténynek a fényében csodálatos, hogy a melltartógyártók (ha van olyan) csak kikúrt melletlen nőkre csinálnak cicifixet, akik különben is csak dekorációnak hordják, mert hát egyébként minek, én nem tenném a helyükben ám... szexi vagyok, mi?

Jaaj depechet hallgatok és kibeba...király. Itt beszúrnék egy dalszöveget mára, küldöm anyunak, apunak nem mert dögöljön meg, és a barátaimnak és mindenkinek aki szereti és főleg a fiatalembernek, mert pl csak úgy

Depeche Mode: Judas (gondolom Martin írta a szöveget mert majdnem mindet az az angyal szokta, vegyétek és egyétek, csodagyönyörű, a zenéért keress meg)

Is simplicity best
Or simply the easiest
The narrowest path
Is always the holiest
So walk on barefoot for me
Suffer some misery
If you want my love
If you want my love

Man will survive
The harshest conditions
And stay alive
Through difficult decisions
So make up your mind for me
Walk the line for me
If you want my love
If you want my love

Idle talk
And hollow promises
Cheating Judases
Doubting Thomases
Don't just stand there and shout it
Do something about it

You can fulfill
Your wildest ambitions
And I'm sure you will
Lose your inhibitions
So open yourself for me
Risk your health for me
If you want my love
If you want my love
If you want my love
If you want my love


Bocs a kis intermezzoért, hol is jártam? Ja melltartó. Jelentem kettőt is vettem ám. Csúcsszexi, ha érdekel a tarkarét kettőtizennyolcban megmuti... és kettő bugyit is, azok még csúcsszexibbek. Azt nem muti meg mert ahhoz regisztrálni kell a rajongói oldalamon, ami balodalt található kb a balmellem és a tüdőm alatt és sokat mocorog ütemesen szóval ügyes nyilasok előnyben...
úgyhogy van már szép fehérneműm. És ma sem mentem el a filterbe, hogy keressek valami közönséget szegényeknek... brühühühühühühü... de holnap gólyabál (mér nem vagyok lelkes?) és Judynál alszom, és a drágaszentem azt mondá, hogy van külön szoba és felvihetek mindenféle csúnyarondát :-) de én nem ám vagyok olyan sohase pasizok, biza! Ja a melltartóvásárlás nem volt egyszerű eset. Mesélem. Meglátom hogy van értelmes méret, kérdem a csíkszemű vénkurvát, lehet-é próbálni, mondja, lehet, igen mindezt buzi kínai akszenttel,(itt jegyzem meg nem vagyok nacionalista nagyon de ezek eltakaríthatnák magukat innen) betessékel a stand mögé és meginvitál, hogy itt ez a sok cicifix feltornyozva, csüccs le mögéjük, ő beáll mögém, valami nagykabátot kifeszít, azt' aggyadnekitoljadneki. Mondjuk bármit bevállalok két új melltartályért...ezt is megtettem és siker!!!

Más. Négyötöd lett a szemiotika zéhám!!! Király? Király! Azért négyötöd azt mondá az esztinéni mert egy pont hiányzott az ötöshöz, na ahhoz képest hogy mennyire pánikban mentem oda, egész jó. De hogy ma milyen gáz volt az óra az hihetetlen. Írtam egy "óravázlatot" ami kábé szabad asszociációk az órán elhangzottakra... majd felteszem a blogra és ezután mindig írok majd mert beszarás.

Aztán tegnap éjjel csak lézengtünk meg fetrengtünk a koliban a dohányzóban. De rengeteget beszélgettünk Edittel és az jó volt. Jó a legtöbbet az eheti kálváriánkról de akkor is. Meg a fiatalembert is említettem, de igazából én sem tudom, mi van. Itt volt a minap és annyira jól nézett ki, már amennyira, tényleg nem tartom egy donjuannak de nekem egyre szebb sajnos, de mikor beáramlott a múltkor a teljes band a szobába és húúú...pirospulcsiszexirajtaazám meg túl gyakran rajzolom magam elé az arcát.
Mindegy. Arra jutottam, hogy gátlástalanul rá fogok nyomulni, asszem. Valami. Nem tudom azt hogy kell rég voltam tizenhat... de megcsinálom, egy próbát megér, annyi baj érhet, hogy földig alázom magam, na és?

(itt egy dalt csak neki csak most depeche mode - world in my eyes az a rész főleg, hogy "that's all, there is, nothing more than you can feel now that's all there is" meg az hogy " let me take you on a ship, on a long long trip, your lips close to my lips")

Mindenesetre megpróbálok valamit eszközölni, csak jöjjön ki úgy a helyzet. És ki fog jönni. Na tényleg elég mára, majd gólyabál után másnaposan ígérem lejövök és írok megint - nagy fless lesz
pápá

Csúcspont: undi-mekiskaja-zabálás+teázás a bródyban+Mirellával cseting
Mélypont: buta picsa cicalányok szemiotikán, akik olyan sötétek, hogy alapdolgokat sem képesek felfogni, de sebaj mert szépek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr454340221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása