HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Bűntudat, öntudat, egyebek

körúti kis vörös 2007.01.10. 23:49

Bűntudat az van

Öntudat az alig

Egyebekre nincs időm

Bűntudatom van hogy nem használtam ki az időmet és főleg a képességeimet, és nem akarom ezt így csinálni tovább mert nem vezet jóra. Statból buktam, ha nem megyek át 23-án, akkor jövőre tárgyújrafelvétel... a filót irgalmatlanul elkúrtam szerintem, de ez majd csak péntin (a kifejezés ostoba csopitársamtól származik) derül ki, viszont egy örömteli esemény: etika négyes!
Toronyainak meg van bocsátva az egész éves háthogyismondjam... teljesítménynek nem nevezhetném... szóval azoka kedves felolvasó délelőttök.

Két napja nem alhattam hétfőről keddre virradó éjszaka filot, tegnap etikát tanultam.
Kezdek kcsit kilenni, megyek is szunyni mer meghalák.

Az mondjuk jól mutatja az egyetem zsákbamacska és igazságtalan jellegét, hogy M kb sokkal többeet foglakozott tárggyal mint én, aki csak vsz bemákoltam vagy nem tudom de jó ez így. Nekem szuper a négyes csak fura

Hagyjuk is .
Fujj megyek alunnnnni
emelttöriszóbeli óta nem volt két ilyen pocsadék napom

csúcspont: 4-es+megvettem a Valuch-könyvet tktámból+új piramis cd
mélypont: Ákos dal ideillő részlete: "...végtelen ébrenlét..."+most mert már kicsit nem tudok gépelni csak kb minden harmadik leütésem cseszem el... ágy!

ágyő :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr814340245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása