HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Lállálálálálálálálááááááááááá

körúti kis vörös 2007.01.22. 00:54

Hm.
Egy fontos dolog - vagyis remélem fontos, mert volt már aki szólt érte - szóval béállítottam hogy lehessen kommentelni enivánnak. Azaz lehet fikázni, örülni, sírni, hozzáfűzni ha kihagytalak, életem apró szereplője, meg ilyenek.

Na örüjjjé!

Meg írok is ha már letévedtem gépterembe, mondjuk a tévedés nem kicsit volt szándékos, jobbnak láttam ha a szobánkban nem marad más, csak a kettő meg a láthatatlan harmadik aki mint ... kardja ott fekszik köztük... itt ugye jön a titkos és az ismert kulcsok esete.... na de illetékesek értik.

Mondjuk legallább már, urambocsá DUGNÁNAK abban a szobában csak elmozdulna a dolog erről a holtpontnak is elég gagyi dologról.... helló emberek!!! ÉLNI kéne vagy valami!!!!!!!

Hétvégi konzekvencia:
egy apró s majnem jelentéktelen momentum ráébresztett egy szívderítő dologra: miszerint tudok valamit amit kevesen és ez a dolgok nézésének módja.
Igen. Ez eddig nemtom mér nem jutott kisagyamba bele. Ha vannak is mélypontok, meg hullámvölgyek meg rossz napok meg pánikok, azért alapvetően csodálatos harmóniával tudom rendezni a lelki történeteim meg azok mindenféle irányú ki- és lecsengéseit...és már mondta korábban egy-két szavahihető ember ezt, csak eddig nem hittem el.
Ezt a natúr állatorvoskislány egyszeűen optimizmusnak nevezte. Lehet az is. Mindegy, hogy a költő szavaival éljek, én nem tudom mi ez, de jó nagyon. Mint egy titok, tudni, hogy van valamim, ami másnak nincs.

Ja ez a Peti-dolog is hasonló hangulatú, nemnagyon akarok semmit tőle, de izgi hogy ő igen.

Ja pasik: Kedves Attila, névnélküli minidugiszerelmem, üdvözöllek blogom olvasói közt, ha mégaz vagy persze. Tudd hogy te vagy az egyik kedvenc fantasym meg talonpartnerem meg ilyenek, akit egyszer úgyis majd jól meg... na írj emailt azt beszélünk:-)

mást is akartam még mert írtam a vonaton még hazafelé sokat és majd be is blogolom, csak utálom a kézell írottat begépelgetni... pedig viccesek, azám.
Annyi hogy túlvagyok társtörin és egy olyan faszihoz mint a Pozsgay simán hozzámennék még ha ily randa is a szentem, annyira zseniális és nekem ez fontosabb, mint hogy jégkorongozó legyen, mint azt ostoba csopitársam írta egy pasikeresős dumájában...
na megyek alunni, kedden statösszevont ha sikerül, azért, ha nem, azért rúgunk bé de IRDATLANUL.

Következő alkalommal eskü hozom a begépelt dolgokat köztük egy megbőgetős Örkény egypercest... csodálatos.
Ja megvilágosodott (buddha) lettem: kábé tudom, miből fogok tdk-zni... társtöri-zene-hasonlók, király lesz.
na pápá

csúcspont: jó volt otthon, jó itt, mi kell még
mélypont: elültem a seggem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr594340247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása