HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Megtalálom helyem lassan-lassan én...

körúti kis vörös 2007.01.26. 18:00

Egyre szebb
egyre jobb
élni
most itt
valahogy

nem félek már
ahogy velem jársz
minden nap
tiszta
az ég

köszönöm


fentiek
a mai csodaklassz napomnak szólt
tulajdoképp semmi jelentős nem történt
csak minden olyan kedves volt tiszta mint az idő csak nem olyan hideg
kedves volt Mirella, Zsuzsi, a TO-snéni, a cuki olasz a sparban aki levette a magas polcról a gyümilevet, a bácsi aki segített mikor elcsúszott a blokk aláírás közben, a testvércsopiból a csaj, az eladólány a táskaboltban, a nap, a fény, a levegő...

Szerettem.

Soppingoltam ma két táskát, egyiket maminak, másikat nekem.
Csodaszépek, mindkettő tök drága olasz és hetven százalék kedvezménnyel vettem és szépségesek. És megyünk ma Judyhoz, meg brazilpartira ha igaz, bár kicsit drága, de Judyhoz mindenképp és jó lesz...
Na ennyi.
Szétkockultam ma a kis fejem.
Msn parti volt előbb Robertodrágaszentemmel, majd Manócskámmal, majd Plasztikommal, aztán írtam az indiai fószernak angol emailt, le is fárasztott rendesen, nagyon sokat felejtettem a nyelvből, szóval lefáradtam míg megírtam a dolgaimat, aztán Csobán Fecát is zaklattam iwiwen mert egy tünemény kis pasi, meg kell halni az ilyenekért... írtam is neki hogy írhatna néha egy emailt mert nagyon bírom a stílusát.
De nyilván nem fog írni. Mindegy. Megyek zuhanyozni.
Cupp.

csúcspont: olasz a boltban
mélypont: ööö fáj a hasam a mildjuice sem segített...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr554340253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása