HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Holnap Lolácska iskolába megy

körúti kis vörös 2007.02.05. 01:02

vagyis az már ma lesz... naérted.

bizonybizony

visszaáll a zélet valami megszokott-féle kerékvágásba
kivéve hogy aktivizálok
meg megint az a szörnyű de hasznos és hatásos dieta szépíti meg majd napjaim...

meg álmos is vagyok
mert ma utaztam budapestiába meg előtte otthon főztemmostam neg előtte aludtam és balázsról álmodtam és olyan kedves volt mint élőben soha pedig annyira jó volt egy egész más ember és előtte meg a kályha előtt melegítettem hátam és néztük édesanyával a dobmegbasszust meg előtte feküdtem dideregve az ágyba és a fogam is fájt mert jön a bölcsességfogam mindjárt kettő is egyszerre és fáj és lázas is voltam és előtte buszoztam haz lázasan és sok cuccal és hullakómásan és előtte meg Laciztam és nagyon jó volt mert voltunk a lakásban ami szép és lacis és lehet feküdni a szőnyegen meg a padló is fűtött és voltunk a corvinba vaníliástúróskiflit ettem és tök sok volt háromból kettővel bírtam el és előtte még voltunk mekibe is meg előtte a lakásban nasiztunk soksoksoksok finomságot és nagyon örült nekem a Lacim drágám na ő sose bánt meg ez fontos kicsit irigy vagyok rá a csodálatos izgi nőügye-szerelme-kapcsolata fakultatív és előtte még fodrásznál is voltam és előtte sokminden vettem sokféle boltokban s előtte bebuszoztam nyíregyre és előtte pocsék volt a kávé és korán keltem

és azelőtt meg ... fáradt vagyok, sokminden van a fejemben, Mirella is olyan kis nemtommilyen, nem olyan mint én, nagyon nem. Túl sok hülyeséget csinálsz kicsilány, meg olyan kis űzött nő vagy nemis tudom valahol a nagy szervezésbe polihisztorráválásba elvesztetted a harmóniád minden egyes kis darabját, miből építed így fel újra? aggódom érted mert tudod... ugye tudod? szóval minden orbitális különbségek ellenére azért szeretlek és támogatlak és imádom hogy felhívsz ha valamid van jó vagy rossz híred vagy nevetsz meg bőgsz csak szegénykém mások nem is hiszem hogy tudják hogy az a csaj az tudod aki olyan hipermegamagabiztos mindig és minden dolga olyan kis tüchtig ahogy mondani szoktad és minden jegyzete megvan és persze mindig naprakész és szép és sosem fáradt szóval akik látnak nem is tudják, milyen kis szétesett űzött nő vagy te

meg balázs is ő is felfájt ma bennem megint
pedig
látod semmi hónapok múlnak el és eszembe se jutsz te sem csak ha iwiwen látom a képed vagy kinyitoma notebookot ami tele van veled kapcsolatos szétszórt zavaros kusza érzéseimmel javarészt persze még nyárról amikor még friss volt az élmény csak most nagyon szeretnék veled lenni csak úgy egy légtérben valami pókerasztal vagy akármi vagy bor mellett és gergő is legyen ott és a nyár is meg a balaton meg az egész két-éve-nem-láttalak-szitu és hogy tényleg tényleg ott vagy és csak beszélünk hárman mindent és semit mert fontos vagy remélem nem olvasod ezt soha mert úgysem érted akárhogy magyarázom egy percig sem vagyok vagy voltam szerelmes beléd nyugi nem teper rád az a kedves debella csak annyira tökéletes párost alkotunk vagyis alkottunk kétszer egy fél napig, lét fél csodatökély napig hát te idióta nem érted te tetted széppé meg idegbajossá a nyaralást meg apud is egy tünemény most nagyon vágyom abba apillanatba vissza mikor azt modta balázskám imádom a csajt és olyan egészséges volt az egész amikor megkérdeztem hiszel és azt modtad hogy mondhatnád konzervatívnak magad ha nem hinnél és különben is sokkal jobb isten hasonmásának képzelni magunkat mint kémiai vegyületnek csupán és jó volna megint ott lenni vagyis inkább még sokszor így lenni együtt bor és kiűnő nagyszerű emberek

huhhhhhhhhhhhh
kivagyok
muszáj aludnom mostmár
bocs az érintetteknek de akkor sem törlöm ki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr744340263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása