HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Nincsiskedvem

körúti kis vörös 2007.02.21. 14:34

írni

Meg miről is írjak?
Bájos kis estém volt.
Zsuzsóék, intuitív hangulat, ilyesmi.
Utána hazajövök, itthon meg spontán party
egész jó volt.

Ma meg éledtem, wellnessnap, kockulás ezerrel, aztán most mindjárt megyek művelődni.
Könyvtár, szociográfiák, közgazdaságtan, ilyesmi tervek vannak.
Pávakékek a körmeim, gyönyörű...
anyuci azt mondaná rá, veszedelmes...
és tényleg,

kikúrt király zenét hallgatok, meg néztem dzsordzsiklipeket is...
sexi vót, azám
illő vóna írnom végre az indiai gáddzsónak.. de olyan fárasztó angolul fogalmazni, viccesnek meg jófejnek lenni pláne...

rá tudnék szokni a you tube-ra meg az msn-re.
A vízipipára nem, ez tennap kiderült, merthogy sikerült kettesszintes barátaimnak ilyen csúfságra rávenniük...

meg tánciztunk meg nyertem szeszt
(nyeRtem hangsúlyozom, nem csupán nyeLtem)
meg ilyenek
szoba továbbra is teljesen üres már ami a szellemi tölteteket illeti...

na megyek lassan
elültem a senekem, és megnéztem nemcsak amit akartam még azt is, amit nem akartam
meg elindulok könyvtárazni ha már beiratkoztam az ervinbe

na pá

Jövendőbeli Fehér Glaszékesztű
született Nemistudom Mivanvelem
(pávakék körmű kis vörös)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr404340273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása