HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Aktuális vers, csodaest, Zsinka, hétvég, bézé, ilyenek

körúti kis vörös 2007.02.23. 14:21

Hiába hívtok
nem mehetek
megíratlan bölcs levelek
tartóztatnak
és a versek
kínomban mind dalra kelnek

a fájdalom mint hűs farakás
misztérium zakatolás
ömlik a térre a lágy nyugalom
nincs hely ahova nem tartozom
mindenhol otthon
szépnek szép
de tágas nekem a mindenség
nem ezt álmodtam uram
és most sem így akarom
...
ööö bocs ha rosszul írtam valahol
ennyi tellet fejből és el is feljetettem a folytatást
pedig ezután jön a lényeg

hu de idegesítő
pedig le akartam írni végig

mindegy
utolsó sora jut csak eszembe, benne van a beköszönésben is

dúdolnom kell
hogy magam is halljam

hát ennyi
péntek kora délután vagyok kellemes napsütés
tavaszi hangulat
csodálatos este
pihentető alvás
és egy fergeteges előadás után

jó...

nem is értem miért kápráztat el ennyire ez a Zsinka holott éppenhogy nyomasztó a tudat hogy ha meggebedek és fejreállok és bármit teszek se leszek soha még csak a közelében sem intellektuálisan...
a fickó hatalmas
csak így fejből idézgeti Homéroszt
meg latin idézetekkel bombáz de nem ám azokkal az unalomig ismertekkel amit minden érettségizett ismer
meg disztichonokat csak úgy IQból
ehh
hihetelen... kb negyvenes a fickó tehát van húsz évem hogy pedálozzak azért hogy legalább megközelíthessem ezt az értelmi színvonalat és messziről üvöltő harmóniát
bár mondjuk esélytelen

tegnap elmentünk kocsmázni Moszattal, meg Álompárral és nagyon nagyon jó volt nem is tudom forszírozni nagyon az ügyet
rég éreztem ilyen jól magam
valami végtelen hülyeség és érzéketlenség kellene ahhoz hogy ne vágja szájon az embert az a mértéktelen gyönyörűség, az az isteni csodaszép ami például egy esti fényű Budapest...
perzse a jó bor és a jó táraság is nyilvánvalóan éreztette hatását de ez az este mégis úgy volt gyönyörű ahogy az isten megadta álltam a lánchídon és felhívtam Herceget, Mirellát is akartam de ki volt lőve persze aztán gondoltam, a színház de úgyis csak annyit akartam vele közölni amit most meg is teszek itt a blogon

viiiiiiiiieeeeeeeeeewwwwwwwwww
esetleg
VJÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ

na de helyette aztán felhívtam Hercit mert valakivel meg kellet osztanom a dolgot és nagyon
örült eszemaszivét és csak annyit akartam hogy tudom te is szereted ezt a várost és itt állok és nagyon szép... örült a kis drága
jó volt
megnéztük az andantét
ja merhogy úgy kezdődött az egész hogy mostmár azt mondom szerencsére nem volt hely a mélypontban és kitaláltuk hogy veszünk bort aztán elsétálunk az andantéhoz a kossuth tértől na így is lett

vettünk egy vöröset meg egy fehéret aztán irány... olyan szép volt és meghitt...
még nem tudom biztosan de asszem kirángatott elmúlt napjaim unalmából életuntságából satöbi és helyrerántott.

elsétáltunk a kossuth tértől a battyhiányig végig a korzón át a lánchídon végig a bemrakparton...
egyébként próbáljátok ki

aztán még hazáig röhögtünk és még néztünk egy dr houset meg ittunk isteni Aszút és még aludni is maradt időnk...
meg ma meg már írtam a zsinkát ő volt a fő impresszióm mára eddig legalábbis...
aztán most mennem kellene venni ezt azt kaját piperét egyéb pénzigényes dolgokat s ezt meg is teszem mindjárt ha kiírtam magam aztán estére olvasást meg kockulást terveztem mivel senki nem elzett vissza buliügyben meg aztán ha kedden megyünk márpedig úgy néz ki hogy kedden megyünk JamieWinchesterre akkor végülis nyugis hétvége is jöhet... holnap el kellene jönnöm az ervinbe elolvasni a heynét mert kissé ijesztő volt a tegnapi közgázóra...
hm...
asszem hétvégém megin enyhe bézéeufóriában fog telni mivel az épp nálam lévő hajónaplóban most értem el a vele készült riportig... hejjj de jó lesz

na asszem megyek
pápá

Glaszégörl
N. M.

ja, a vers természetesen Ákos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr344340274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása