HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Napok

körúti kis vörös 2007.03.12. 21:40

...jöttök, mentek...

nem mondom hogy éppen rosszul mert kedvesek vagytok mind

filmeket néztem sokat
-egészséges erotika
-pillangó hatás
-amerikai szépség(well, it was the american beauty without subtitle, was exciting... my english is quite sick)
-szomorú vasárnap

olyan erős mind külön is
lehet hogy sok volt ez így egyszerre

de nem

nagyon klassz hétvége volt ez


///már régen nincs más vágyunk eltitkolni minden álmunk nyomasztó évek súlya húzza egyre le a vállunk bár erről nem beszélünk ott van minden mozdulatban félünk hogy térdre hullunk egy utolsó pillanatban/// --->csak napoleont hallgatok és annyira tökéletes mondataik vannak...

ma is
nap

nevető arcok
jó volt

csak hazajöttem
s elkezdtem valahol európábant hallgatni és olyan nyomasztó volt...
meg nagyon is akartam már írni nem is tudom miért csak az írásélvezetért magáért

Balázs Balázs megnyúzol még párszor ugye?
olyan kínosan hűvösek a szavaid nincs bennük érzés semmi
virágnyelven írsz
és én sem merek még csak egy picit is félreérthető kis utalást is írni Neked
látod
nagybetűs vagy nekem

nem akarod vagy nagyon akarod?
te lehettél volna/lehetnél a legnagyobb, az egyetlen betű...
hiszek az álmokban
miért álmodnék állandóan veled ha nem lenne valami jövőbeni közünk egymáshoz

csak szeretem ha valahol itt vagy
elérhető közelségben
"kéznél"

meg nem is volt az a dolog átbeszélve te talán azt hiszed hogy szeretlek
persze, nagyon, jobban, mint értelme lenne
de sorry, tökéletes barát vagy, vagy inkább lennél
s mégis ijedt kis fal húzódik köztünk
a szokott nőcis kis dolgokat félreérthetőnek hiszem s nem merem
nem merek Neked igazi lenni...

érdemes lenne pedig

vagy itt ez is: megalázó szinten azt hiszi valaki, hogy a kurvája leszek, na mindegy ezt hagyjuk, nem tudom, ha összefutnék petivel mit mondanék neki, de jobban megbántott, mint bevallottam eleinte magamnak.

most ott volna jó, Máriafürdőn, sörpadoknál, Te meg Gergő kedvesre söröztétek már magatokat és megölelsz és segítesz hogy nyerjek pókeren

elkényeztetett egyke, Te!
gonosz vagy és sértődékeny és konok és infantilis és nagy az arcod és hiú vagy, mint a fene és kitalálsz magadnak hobbikat (Te jövő borásza, Te!), hogy ne érezd: egy elcseszett kapcsolatban élsz évek óta egy igazán gyönyrű lánnyal kényelemből vagy megszokásból vagy még az is lehet hogy szerelemből, de nem hiszem, és észre sem veszed a kincseid és nem akarsz érteni egy sor fontosabb dolgot minthogy elkoncertezhesd az ösztöndíjad! és mégis szeretném ha most egy kicsit élőben szólogatnánk be egymásnak, vagy szidd a kormányt vagy csak néznénk a vizet

jó volna ha itt lennél

uram segíts hitetlen vagyok
nem látok mást csak harcot
békét hirdet minden szavad
mondd
melyik az igazi arcod
álmodom arról milyen lehet
ha eljön a te országod
attól félek hogy messziről
máris
olyannak látod
tudom mit érzek most is kevés
kéne hogy térdre boruljak
de szemem az égre hiába néz
könnyem földre hullnak

hogyha kérlek
uram segíts
hogyha kérlek
ne hagyj el így
ó én uram te félsz
milyen kár hogy csak bennem élsz

csillagok néznek felhők mögül
tudom nem ránk viogyáznak
ha sírnék kérlek ne higgy nekem
így mondok búcsút a mának
erős leszek én uram ha kell
erős ha így akartad
erős leszek mert félek nagyon
őrizz meg magadnak

hogyha kérlek
uram segíts
hogyha kérlek
ne hagyj el így
ó én uram te félsz
milyen kár hogy csak bennem élsz
hogyha kérlek
uram segíts
hogyha kérlek
ne hagyj el így
ó én uram te félsz
milyen kár hogy csak bennem élsz

nézd uram
itt van mindegyikünk
tudom
hogy más a vágyad
de adj át minket
kérlek uram,
adj át szép halálnak
jé ott fenn
egy könnyű sirály
magasra száll a hídról,
félni tanul amíg van kitől
szabadíts meg a kíntól

hogyha kérlek
uram segíts
hogyha kérlek
ne hagyj el így
ó én uram te félsz
milyen kár hogy csak bennem élsz
hogyha kérlek
uram segíts
hogyha kérlek
ne hagyj el így
ó én uram te félsz
milyen kár hogy csak bennem élsz

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr994340285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lola 2007.03.12. 21:40:00

OK, béjbe, bármikor, csak tudnám, ki lehetsz...

Anonymous 2007.03.12. 21:40:00

tudod, Lolacsku, néha úgy megölelgetnélek
süti beállítások módosítása