HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

vagy az élet...

körúti kis vörös 2007.03.12. 21:28

legyek
egy magányos kis
virág a sárban
szívem
összetiporva
hever az ágyban

kicsiny virág
és egy
kicsiny levél
apró
kis
tüske
a szívemhez ér

engem már túl régem emészt a bánat
nekem már ennyi is elég

minek
a keserűseg
minek
az álom
minek
a csalfaság csak azért
hogy fájjon
minek
tisztesség
és minek
erény
minek nevezzelek
tudomisén

bennem már elpattant egy húr

vagy az élet volt kegyetlen
vagy a szíved volt kemény
az a tűz még lángra lobban
felemészta szenvedély
ha te egyszer megbocsájtasz
s visszajössz hozzám
lelkemen az ajtó nyitva
mert a szívem visszavár

magányos
szőke lány egy
motorbiciklin
én vagyok
pedig tudom
hideg van itt kinn
kabátom sincsen
és nincs rajtam sál
reszket a szívem
s a bicikli száll

kevés a szeretet ma

vagy az élet volt kegyetlen
vagy a szíved volt kemény
az a tűz még lángra lebben
felemészt a szenvedély
ha te egyszer megbocsátasz
s visszajösz hozzám
lelkemen az ajtó nyitva
szívem visszavár


(Napoleon Boulevard)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr974340284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása