HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Parole...

körúti kis vörös 2007.03.21. 12:56

jaj
de hiányoztál már
otthon se idő se környezet nincs hozzád
nem egészen logikus
hogy az nem zavar hogy kis ügyeséggel bárki olvashatja a blogom
de az zavar ha valaki a hátam mögött állva olvassa mit írok

mindegy
mi is?

kedd este jóleső kifulladós tombolás + enyhe részegedés + szeretetteli hangulat

szerda délelőtt káprázatos ragyogásban
(egy gyarló szinten finom gyros után)
hazautaztam

hihetetlen ez az ország napsugárban

zuglónál ragyog a bées-kavics oldala
meg az a félig lerombolt, bonanza-klipekbe illő sorház
kökinél az üveges függőfolyosó (olyan nagyon ronda, de a napfény jót tesz neki)
aztán végig hazáig a sínek is
meg Szolnoknál a Tisza plusz az ártér lassan megtelik
és: ragyog

befejeztem útközben azt a névtelen és gyenge közepes regényt, a Több mint az életet
aztán csak néztem a fényt meg a szemhéjam belsejét:-)

sényőn... csak a por ragyog és olyan forró a busz mint az őserdő
dühítő ez a bunkóság

(egyébként: meleg kézszorításokkal/forró csókokkal >megfeleő kiválasztandó< üdvözlöm blogom új olvasóját, Indit, jó szórakozást elmebetegségeimhez...:-))

jó itthon
tesó kedves a boldogságtól hálistennek
jó hogy végre összejöttek
már írtam korábban is
születnek mostanság a szerelmek körülöttem




a múltkor tisztán láttam magam előtt az első csókunkat
Vele... még az illatát is éreztem... furcsa...
magam elé tudom idézni, mintha már megtörtént volna

valah lesz?

nohát
otthon
olvastam sokat
Márait
meg ókori arab szextanácsadást(oké lehet hogy nem ókori) - Az illatos kert
meg Krúdyt

Balázson gondolkodtam

annyit akartam írni aztán most meg elfogyott belőlem a szépiroalom

tegnap megnéztük a
Faun lapirintusát
gyönyörű a spanyol nyelv de más igazi értéket így nagyhirtelen nem tudok felhozni
vettem Ákos-jegyet
asszem Georgiet is fogok pedig kikúrtdrága

hát ez a blog nem egészen én vagyok most
hagyom is

inkább bemásolok néhányat a most megtalált
leggyönyörűbb / legviccesebb / legleíróbb idézetem közül
pápá

Mrs Glaszékesztyű

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr294340287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2007.03.21. 12:56:00

Én is üdvözöllek Mrs. Glaszékisasszony, a megfelelőt majd később kiválasztom!:)
süti beállítások módosítása