HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

rövidre tervezve... avagy meglássuk

körúti kis vörös 2007.03.30. 20:41

nincs kedvem írni, fáradt vagyok, itt ülök órák óta és az - ugyan nem nehéz, de körülményes - informatika házimat keccsölésztem össze... lefáradtam.
most felmegyek és megjutalmazom magam:
drágaszentem itthagyott gépén megnézem kedvenc filmem EGYEDÜL!!! szabadon bőgés satöbbi
társítva a százasboltban vett lopott-német-milkacsokihegyekkel...+ásványvíz: mert az diétás:-)

Jamie-koncert - mily meglepő - ***jó volt (a *-ok helyére nagyon hosszú, csúnya, ordenáré és kib...-bel kezdődő szavakat)
kellett hozzá Manó
a Chardonnay
meg az a 6+1 őrületes fiú (+1= a technikus akivel összecimbiztem, mikor kissé hangosan jegyeztem meg mennyi sok szeszt készít a színpadra a fiúknak...)

anyummal megint bizonytalan minden...
nem szeretem...
miért nem maradhat valami úgy sosem, ahogy nagyon jól működik (és itt nem az ideiglenesen helyreállni látszó anyagi helyzetünkre gondolok, hanem a Bio-Hungaricum kft-re amit az új ostoba igazgató tönkretenni készül)

színház akarok...
bézét... hiányzik... beteges? igen.
vasárnap a deáktéren a kontrollos színészek ellenőrzik a
j e g y e k e t , b é r l e t e k e t ...megyünk...

szerdán zéhá
majdnem minden anyagom megvan...
meg két prezentáció szociofotóra: majd felteszem: kis jogsértős dolog de sebaj...


na megyek is
Indi: nézd csak: süt a nap/ ragyognak a csillagok/ illatos a levegő

többiek: love

bézé: lovelovelovelovelovelovelove

pápá
WhiteGloves




...és tényleg rövid lett...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr244340291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása