HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

Érthetetlen nyugalmam hiteles története

körúti kis vörös 2007.04.19. 22:12

Nyugodt vagyok, ez furcsa, mert:

  1. holnap közgázzéhá
  2. neten ülök a könyv kitartó nyálazása helyett
Mégis, olyan tiszta és szép volt ez a nap, az irgalmatlanul unalmas Kondorosi-mentes közjogelőadással, a nagy zuhanással, a finom ebéddel a sörcsarnokban, a csodafényes Darshan-teraszos majdnemtanulósvégrebeszélgetéssel, a méhikékkel, a jófej pincérrel, a szokott álompárralkajálással összekötött egymáspermanensszívatásával, a kis délutáni alvással, a gondnokbácsi borvirágos fejével és a tanulással együtt...

/-közjog: aligalvás után bejöttem közjogra KondorosIsten heti megtekintésére, de hiába, mert nem ő, hanem egy ronda és ijesztő és unalmas bévéezredesnéni (a legutálatosabb meló szélesevilágon a katonaság bármely fokozata individuum-énem számára)... pfujj.
-nagy zuhanás: a vámház körútnál kéremszépen elszálltam, mint a vadludak... érdekes, hogy nem az izgatott hogy ripityára tört a térdem, hanem hogy istenem a cipőmsarka ziher letörött, de nem...
-tavaszi sertéssültet ettem, nagyon finom volt
-a Darshan kávézója se szar, de az udvar meg a terasz (szemben) az kolosszális. Igényes, nagy a műgond, fonottak a székek, csend van és friss levegő, jóarc a pincér és sok a növény és a buddhaszobor... ja és: olcsó. kaja legalábbis, mert nem ittunk semmi extrát...meg a tanulás is addig tartott, amíg a pizza ki nem ért... jó volt csacsogni kicsit...
-voltak méhek, és egy sem lett öngyi miattam...
-volt pincér és kedves volt (bár amúgy is szeretem a pincéreket, sajátos állatfajta...) bár az expressz-sebességet érdekesen értelmezte...
-itthon a károk felmérése után kaja és vihogás, menetrendszerint
-aludtam egy órácskát és észre sem vettem, amikor Barbiék távoztak, csók és minden, és perverz ajánlatok a laptopért Robertonak...:-)
-a gondnokbácsi ébresztett. nem mondott túl kellemes hírt, legalábbis ami a rövidtávot illeti, mert most nem használhatom a mosdókagylót pár napig, (vagy ameddig a gondnoknéni nem méltóztatik venni egy csaptelepet) viszont lesz új, oridzsinált...
-végül tanultam gyors Joker@Imibátya@Kriszta-szórakoztatás után... persze, ők könnyen röhögnek a múúús sztorikon nekem meg vissza kell fognom magam, mégse állíthatok egy csontozókést a hátába, mert az nagyon nagy alternatív kökltségeket hozna magával...//

na ennyi
gyors
és
kellően érdektelen
voltam?

na pussz

(bézé borostás feje villog képzeletem mozivásznán hóldéj, ahogy az emtévéskisfilmben lelkendezett a hamlet hűdejóságáról...na ez is megnyugtat)


W.G.

ui.: meglehetősen hozzájárult a nap sikeréhez az a picinyke tény, hogy ez az észveszejtő szívdöglesztő fülcimpánhapapnivaló égi tünemény csinicsabi ma reggel úgy döntött, hajat mos, és ezután, mert rendes és nem akarta zavarni szobatársait, a konyhában szárítja meg csini (nomen est...) tincseit... szálboxerben, háttal, hogy ne tűnjön fel, amint lola elhaladván a konyha előtt a látványtól bevágja a padlóféket... ahh, ilyen, kéremszépen, a tiszta élvezet. Mert az esztétikum, mint tudjuk, lolát megzavarja, bekattantja, életre kelti és börtönbe zárja.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr764340303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása