HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

akropoliszhoz

körúti kis vörös 2007.06.14. 12:31

mert hiányzik
és mert egy nagyon a véleményemmel ellentétes kritikát olvastam róla
de ez passzol
amúgy


"dobog a szívem
hogy rázkódom belé
remeg az ágyam
a ház ahol lakom
a város robajlik megvonaglik
ahogy követi szörnyű pulzusom
reszketnek a tornyok
bennük ércesül a hang
megmozdul a föld
és szól minden harang

mert időm tornyába zárva várok
kínpad az ágyam
a levegő szökik
mert szólni mertem érted
s aki szól
azt mindig üldözik kongok én is
mint nyelvetlen harang:
magamban

és most csak azt tudom
ezt a szabadságot
nem én akartam
ls ha nem tetszik nekem
hát eldobhatom

a réz hangja remeg
és szétfoszlik semmivé
dél van
éjfél van
ez a nap
az ördögé"

persze ákos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr754340359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása