HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

kényszeres grafomániám mottója

körúti kis vörös 2007.06.14. 00:36

kovács ákos: dúdolnom kell

hiába hívtok nem mehetek
megíratlan bölcs levelek
tartóztatnak és a versek
kínomban mind dalra kelnek
a fájdalom mint hűs farakás
misztérium zakatolás
omlik a térre a lágy nyugalom
nincs hely ahova nem tartozom
mindenhol otthon
szépnek szép
de tágas nekem a mindenség

nem ezt álmodtam uram
és most sem így akarom

nem hiszem el hogy ennyi csak
többnek hittem az álmodat
hogysem tintám papírom megmarad
csak én tűnök el mint a pillanat

a könnyekhez adj sötétet
verset kell írnom magamért-érted
utam régóta száll ez a dallam
dúdolnom kell hogy magam is halljam


1991.okt.5. (manó szülinap)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr714340356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása