HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

nihil

körúti kis vörös 2007.10.28. 00:43

ma: kipihenés. zuhany. vásárlás. rend és rendszerteremtés a szobában. sok sok sok sok sok sok tanulás.

befejeztem a babbiet és a vizkomot is. egyszer. meg még holnap - jabocs, ma.de ilyen még nem volt. szokatlanul képzettnek érzem magam. félő böjtje lesz. holnap is tanulok. bartus egy kedves kis hernyó, és még továbbá bassza is meg a számoltatós zéháját. józsit (elnézést, ifjabb csákvári tanár urat) imádom, de ő is bassza meg amennyiben nem a kedvem szerinti zéhát írat.

tegnapi - boccs, pénteki - blokádolókról csak annyit hogy dolgozni kellene, meg gondolkodni. elég kemény és időigényes sport azért harcolni, hogy hasznosnak hihesd magad. nem ennyi, kimegyek, megverem, megijesztem, felborítom, felgyújtom, gyűlölöm, gyűlölöm, gyűlölöm. minden visszafordul, cicc. és én személyesen kikérem magamnak, hogy nem lehet élni tőletek.

meg hogy márk kerülővel jöjjön miattatok a bárkába.
voltunk. végre. olyan retardmosolygyújtó. otthonos. liliomot szeretem. valóban nem egy bézé-rendezés. de kedves és szeretnivaló. puritán és tökéletlen.
a sétáltatás indokolatlan. mucsi olyan de olyan isteni viszont hogy agyam eldobtam. az a csúnya ember még majdnem dögös. hátigen. mezeikingának inkább ez, mint ophélia, szorcsikkrisztának inkább ez mint gertrúd. néhány klisé. megbocsátom.

márk zabálta. aki eligazodhatatlan egyébként. néha unatkozó gazdaggyerek, néha meg olyan értelmes, izgalmas, amilyennek megszerettem.

fura. cseppet se bűntudat, hogy nem mentem kérdőívezni. prioritások.




csak zoli, te meg gyógyulj meg.

amúgy nihil.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr894340435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása