HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

ilnesz

körúti kis vörös 2008.01.17. 00:44

olyan nyüffögős betegség kerülget
olyan hogy a fejem nonsztop szenved de ha felállok akkor mégjobban meg a gyomrom is rossz
és nem múlt el az alvástól
jaeztismerem már volt ilyen most így leírva vált ismerőssé (vicces mikor az emlék egy korábbi blogposztodra apellál - addiction)
szóval ez most vagy influenza lesz vagy az a kimerülős betegség amit a múlthéten a napi tripla cévitaminnal (százasnarancs+activalmax+kiwi) kiüldöztem

de egésznap nem vagyok a toppon
az milyen jó érzés amikor éhendöglesz de nem eszel mert hányingered is van és bár tíz évben egyszer távozik a tűzlépcsőn a táp, mivan, ha épp most van az az egyszer?

és még így is tanultam!
meg most is még fogok mert két okból sem tudok aludni:
-délután aludtam
-ha beteg vagyok annyira aggódom, hogy nem tudok aludni

anyukám hívott mondta hogy eltévedek majd otthon mert testvérkém a folyóvízre felvett hitelét bassza el intenzíven épp és a szükséges bútorok helyett megengedhetetlenül drága bútorokat vett. a férfiak nem értenek a vásárláshoz. a fogyasztás pszichológiája tantárgy is ezt mondja. ja becker. holnap találkozunk ismét, a kedvenc egyetemi tanárom meg én.

csak azért írok ilyen rém fontos dolgokról mert izé szociális vákuumban érzem magam.
ismerkedni akarok idegen emberekkel.

pénteken a francescoban ottan leszünk én meg ő. aki imádja és aki ezt nem tudja.

jajdenincskedvemtanulni.

olyan jó pasikonnyüffögőset beszélgettünk szabinával, jaaj.
az igazán jó nőknek sosincs pasijuk. tessék bólogatni. nagyobb beleéléssel. köszönjük. értesítjük.


festeni szeretnék, meg tanulmányt rajzolni, portrét meg aktot (csinos meleg bloggerfiaim, ha erre jártok...) meg azt a rég megálmodott képet meg a táncossorozatot, meg buta tizennyolcéves fiúkák butaszövegű bepróbálkozásain vihogni hátravetett fejjel hogy mégjobban egye őketa fene és és részeg lenni és körmöt lakkozni és interjúzni, és órákhosszat kádban fürödni és otthoni tejszínhabos kávét inni és kétszázforintos arós kenőmájasos uborkás kenyeret és szódát és a szomszéd kismacskáját gyomrozni meg a manó kisbabáját megügyülübügyülüzni mert olyan szép a képeken és mire odaérek hogy meglátogassam kinövi a ruhát amit vettem neki meg kristóf is hiányzik a kicsi szerelmem othhon egy gyönyörű szőke fiú aki engem szeret a legjobban na bumm négyéves. és laci is hiányzik meg rita meg zsuzsi jajzsuzsinagyon és marica is meg márk és meg akarom nézni mit vett a tesóm meg odabújni hozzá kicsit meg anyukához is úgy szoktam hogy mikor este fekszik az ágyban odatérdelek az ágyhoz és megölelgetem és akkor kicsit meg szokta simizni a karom vagy a hátam. meg nevettetni szoktam az egyetemi sztorikkal hogy kicsit jókedve legyen meg hagyom hogy a százezerszer hallott sztorijait újramesélje mert szeretem. és szociofilm órát akarok ahogy l kilép a randa cipőjéből és érzem ahogy mosolyog. és az akropolisz dobszólamát akarom, zolit a hátsó sorba szemben, hogy arra nézhessek néha ahol sejtem hogy van. és este fényes dunaparti sétát is akarok kicsit még fázva és nagyonm hangosan nevetve hogy a turisták ránk figyeljenek. felhívni szőkeherceget a lánchídról megmondani neki hogy én is imádom ezt a várost.

de ehelyett: reklámpszichológia.
aronson-pratkanis-surowiecki-nordstöm-ridderstrale-becker gondolatai cikáznak a fejben. az enyémeket szabdságra küldöm. a monitor még mindig zöld.
fehér glaszélesztyű - mass customized méghozzá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr674340488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása