HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

perfection

körúti kis vörös 2008.01.28. 18:36

szeretem, mikor a dolgok pontosan úgy sülnek el, ahogy szerettem volna, anélkül, hogy görcsöltem volna értük, csak úgy, mert így kell lenniük. mára végül minden összeállt. a rég hallani vágyottak kimondva, a dolgok a helyükön, minden elrendezve. ma minden közlekedési eszközt pont elértem, minden pont a legjobban alakult és még egy dögös kis pasit is lehetett munka címén stírölni egy órán keresztül. (az lehetne, hogy egy izgalmas, érzékeny, zseniális, potens férfi, aki pont engem szeret, épp így nézzen ki? hálás lennék.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr14340502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása