HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

pocsék nap

körúti kis vörös 2008.02.14. 22:24

fáradt vagyok, mindenem fáj, két ujjnyi sebtől kapok sikítófrászt minden mozdulásra, és elment a kedvem a blogolástól ebben a légkondícionált hidegben. rohantam ma ából bébe és tánc is volt de nem voltam befogadó mert hormonálisan fáj az egész testem és ettől némiképp hisztis vagyok.
pedig gondoltam elfröcsögöm a sirályt hogy olyan semmitmondó volt hogy ilyenekre koncentrálhattam közben, mint "istenem, zoliii... ebben a darabban túl sokat csókolózik eza zoliiii... szegényalföldi, rossz lehet neki ha két mellett nyomnak a szájába... zoliiiiii... zoliii..."
nem volt jó sajnos. nagyjából összefogalmaztuk tegnap hogy színészek közül egyikmásikkal is, nekem személy szerint magával csehovval is, de a rendezéssel mindenképpen komoly problémák vannak. szakhét lassan összeáll, jó lesz. főleg ha megértetjük a koordinátorokkal hogy egy ilyen nagyon propagált valamihez maybe nem lesz elég egy nyolcvanfős terem. de már tényleg fázom és a mosás is kész.
bocs az érdektelenségért, hazamegyek butulni. éljen a máv. főleg a vdszsz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr744340516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása