HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

körúti kis vörös 2008.05.07. 20:24

néhány gratuláció elhiteti a sikert, jó. tudományos diákköri konferencia 2008 harmadik hely megosztva dupla mirellával.
visszanézve jó, most egy út végén (?) a végzett dolgok öröme csendes, csendes vagyok magam is, hiperérzékeny. jó csak egy kicsit nem csinálni semmit, ezt igenis mindenkinek meg kell tanulnia. csak a várt jutalom marad el holnap holnapután azután azután. fáj. már annyira vártam.

más másból, túl sok - kevesebb több: mennyiségi tényező, meg minőségi. de az nincs. rosszul érzem magam, az az igazság. benne.

helyesen élek, azt hiszem, ti is azt hiszitek mind. a szembenállásokról ki tehet. szemléletét mindenki órazsebben hordozza, duplavarrás, amit akarsz, levi's, de ez már branding.
én az ényem, te a tied szerint, nekem most csak ez az üres van, kezdjek vele valamit, na köszi, és Tempuszt idézném: 'és hogyan kezdjek beléje?'
tudom, hogy nem sok, de az ezvan-állapotnál többre nem vagyok képes, így, működtetőrugóm nélkül.

Istenem, csak egy órácskára lássam mosolyogva.

minden olvasótól elnézést, unalmas vagyok, tudom.
de amúgy örülök. a tdk jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr294340573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása