HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

semmi más

körúti kis vörös 2008.05.09. 01:29

te



mint
öreg
rózsi
nénnye
sírt
minden
apróságon
ha
rámnézett
látta
bennem
minden
nőrokonom
kik
elmentek
már
és
arcom
láttára
idéződött
elé
sírt
mindig
így
fektetett
maga
mellé
én
aludtam
ki
az
ő
bánatát
nagy
ebéd
után
mindig
egy
vasárnap
délutánt
töltöttünk
náluk
míg
éltek
ott
a
mátyás
út
kilencbe
és
én
ugyanígy
sírok
bármin
egyre
jár
az
agyamban
ugyanaz
a
verkli
forog
a
rulett
és
én
nem
tudok
nyerni
a
főnyeremény
fájós
nemtörődöm
férfi
akit
szeretni
egyedül
nem
akarok
félni
minden
baráti
bántás
hiperkorrekciónak
hívják
az
eljárást
így
én
felkészülten
hogy
mindjárt
gonosz
leszel
én
kezdem
inkább
egy
szúrással
el
kellene
menni
messzire
innen
tengerben
úsznék
pedig
ott
úgy
féltem
erősebb
nálam
mint
ez
éppen
látnálak
nagyon
mert
leállt
a
gépem
motorja
te
vagy
kis
hiperérzékeny
a
pórusaid
mélyén
ott
van
az
én
helyem
érzed
csak
nem
tudsz
mit
kezdeni
velem
láthatólag
nem
látható
vagyok
így
ahogy
maradhatok
aludni
csak
mert
akkor
ott
vagyok
őrült
és
nem
vagyok
nyugodt
a
vízfelszín
fodrozni
gerinctelen
vagyunk
magunkba
most
inkább
mindketten
átnézünk
a
másik
oldalra
a
másikon
keressük
a
jelét
hol
lakik
a
fájdalom
túl
sok
már
fásultan
benne
üldögélek
lábam
kinyújtva
csendbe
zuhanok
fejjel
lefelé
gondoltam
rájuk
hét
óra
felé
mennék
mindig
van
mi
visszatartson
erős
és
feszes
kis
csinos
kényszerzubbony

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr814340574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása