HTML

a blog

___a figyelem. akarom, félem. imádom____ a szerző: túl önreflektív, túl harmonikus, túl szenvedélyes. körúti kis vörös.

harmonia caelestis

körúti kis vörös 2008.09.21. 00:34

csendes, békés érzés. ma volt a próbája. nem kavart fel. magától értetődött minden. hogy én, te, ők. hogy egy pillanatnyi aggodalom nélkül vergődtünk át az itt is - ott is lezárt városon. hogy persze hogy odaértünk. (tényleg, ezenközben vizsgáltam magam. mindenütt vadbarom randalírozók meg vízágyú meg hasonló remek és békés dolgok, és egy cseppet sem féltem. ez engem is meglepett. tudom magamról, hogy gyáva vagyok.) te nekem egy személyes alapfogalom vagy az én életemben. "nem olvad, nem hígul és enyész harmattá e nagyon, nagyon merő hús" de nem fáj. még csak bele sem dobban. már tán bele sem rokkan. de: szeretlek.

"- mondjuk és érzünk."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegyellosexhibicionista.blog.hu/api/trackback/id/tr254340632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása